Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET CSE NEDERLANDS. Je spreekt toch al jaren
Advertisements

Praktisch verkeersexamen
Uitleg bijwoordelijke bepaling (bwb)
De bezoeker maakt een keuze tussen de verschillende monsters en locaties door op een monster te klikken.
Aflezen van analoge en digitale meetinstrumenten
foto's door Casper görannsson
Coöperatieve leerstrategieën
door: Roderick Juffermans
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Koningsspelen groep 5-8.
Basis van het Flag Football
OM EVEN OVER NA TE DENKEN.
Tafeltennisleider 1 Bijeenkomst 2/2. Waarom een opleiding Tafeltennisleider? Begeleiding scoort onvoldoende bij tafeltennis! Goedwillende ouders en clubleden.
digitale verkeerskrant van Rilland
om deze presentatie uit te voeren
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
Domein: Breuken, kommagetallen, verhoudingen en procenten
Bezittelijk voornaamwoord
Experts werkvorm + begrippentest
Uitleg bijvoeglijke bepaling (bvb)
Voorbereiding op toets H13 Klas: 4G
OM OVER NA TE DENKEN.
Techniek toernooi Het energieke lampje.
Tweede wereldoorlog.
Ben jij reclamewijs? QUIZ.
MINECRAFT PLAATJES TUTORIAL #3 KUBUSCRAFT.
Onderzoeksvragen maken
Vrienden Deze gedichten zijn speciaal voor de vrienden om wie ik geef en de mensen die om mij geven Al deze gedichten komen van
Sleutels, codes en aanwijzingen
Welkom Dit is de leeromgeving van Kesseler & Zoon Typ hier je naam en klik op OK om in te loggen. OK #Deelnemer moet hier een naam kunnen typen#
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Tekenen marktplaats Thema Verzin een thema voor jouw tekening, zoals markt van vroeger, of een markt in Azië. Of iets wat je zelf verzint.
Je kunt kiezen uit 4 categorieën muziek Raad welke muziek je hoort Bij een goed antwoord krijg je het aantal punten dat bij de vraag hoort Op het eind.
Kerstmis klassenstrijd Uitleg Dit spel speel je met 3 teams. Er zijn 15 opdrachten dus elk team krijgt 5 opdrachten. Achter elke kerstmuts schuilt een.
Schatronde.
Invullen van de tevredenheidspeiling door leerlingen via het Ouderportaal (uitleg aan de ouders)
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
MasterPeace Creating peace. Together.. SKILLZZ Les 1.
Centraal Examen Nederlands
Quiz kampioen Beantwoord je de vragen goed dan ga je voor goud, maar gaat er één fout dan ben je alles kwijt!!!
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
de tennis reglementen kwis
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Balans Jezus vertelt dat we stevig staan als we naar Zijn woorden luisteren en er ook wat mee doen. En dat we minder stevig staan als we alleen Zijn woorden.
S/k/l interviewen.
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
Kerstspel Spelregels Start.
Puntentelling Teams Geschat
NSCCT Instructie groep 4
Sleutels, codes en aanwijzingen
De Pepernotenquiz Groep ..
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 7
Wet op de privacy.
De Slimste Mens van LEUVEN
NSCCT Instructie groep 6
Zeeslag Bron: csunplugged.org / csunplugged.nl.
Ik hou van social media Mediabegrip week 27.
Wet op de privacy.
Uitleg Uitslagenservice
NSCCT Instructie groep 4
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 6
Leren programmeren met Scratch
NSCCT Instructie groep 7
SLIMMER DAMMEN Door [Naam] Voorkant: ruimte voor titels, foto’s etc.
Wat leer je allemaal op school?
Transcript van de presentatie:

Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een stopwatch op de pagina. Elk team heeft 60 seconden om zoveel mogelijk goede antwoorden te geven. Let op de gebruikte seconden gaan van je puntentotaal af.  De punten worden in de finaleronde omgezet in seconden.  Elke ronde heeft een aparte uitlegpagina zodat je weet wat de bedoeling is voor je begint aan een ronde.  Wie aan het einde van de finaleronde de meeste punten over heeft, is de winnaar en mag zich “De Slimste” noemen.  De meneer of juf leidt het spel en gaat over de knoppen. Ga naar rondeGa naar terug uitlegScore formulier

Score Team 1Team 2Team 3 Ronde 1 Ronde 2 Ronde 3 Ronde 4 Finale

Ronde

Vraag 1 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 2 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 3 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 4 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 5 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 6 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 7 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 8 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Vraag 9 Hier komt de vraag score antwoord terug antwoord

Ronde 2 Team 1 Waar denk jij aan bij……. antwoord score

Ronde 2 Team 2 Waar denk jij aan bij……. antwoord score

Ronde 2 Team 3 Waar denk jij aan bij……. antwoord score

Ronde 3 team 1 antwoord score Noem 10 dingen die te maken hebben met

Ronde 3 team 2 antwoord score Noem 10 dingen die te maken hebben met

Ronde 3 team 3 antwoord score Noem 10 dingen die te maken hebben met

Ronde 4 team 1 term score antwoord

Ronde 4 team 2 term score antwoord

Ronde 4 team 3 term score antwoord

Finale team 1 antwoord Waar denk jij aan bij……. score

Finale team 2 antwoord Waar denk jij aan bij……. score

Finale team 3 antwoord Waar denk jij aan bij……. score

Uitleg ronde 1  In deze ronde zijn er 9 vragen.  Oranje vragen zijn 10 punten waard en groene vragen 30 punten.  Team 1 mag beginnen met vraag 1 en mag doorgaan zolang er goede antwoorden worden gegeven.  Bij een groene vraag mogen alle teams meedoen, dus iedereen maakt kans op de 30 punten.  Bij een fout antwoord mag het volgende team het goede antwoord proberen te geven.  De punten kun je invullen op de scorekaart.  De leerkracht houdt de punten bij. terug

Uitleg ronde 2  In ronde 2 mag elk team proberen zoveel mogelijk punten te verdienen.  Bij elke vraag zijn er 5 goede antwoorden.  De antwoorden zijn bekend bij de leerkracht. Zij klikt op de goede knoppen zodat ze zichtbaar worden als zij genoemd zijn.  Elk goed antwoord is 30 punten waard, in totaal kun je dus 150 punten scoren.  Let op, de stopwatch moet op 60 seconden worden gezet en wordt aangezet bij het geven van het eerste antwoord.  De gebruikte seconden gaan van je puntentotaal af. Dus bij 5 goede antwoorden (150 pt) en 40 gebruikte seconden krijg je op het eind dus 110 punten erbij.  Je mag ook de vraag stopzetten, door stop te roepen, voordat je alle goede antwoorden hebt gegeven. De stopwatch wordt dat stil gezet en de beurt is dan voorbij. terug

Uitleg ronde 3  In deze ronde zijn er 10 goede antwoorden.  De leerkracht heeft de goede antwoorden en klikt op de juiste knop om het antwoord zichtbaar te maken.  Elk goed antwoord is 20 punten waard.  Ook hier moet de stopwatch op 60 seconden en begint te lopen bij het geven van het eerste antwoord.  De gebruikte seconden gaan van het gewonnen puntentotaal af. Je hoeft de tijd niet op te maken, je mag ook stop zeggen voordat alle goede antwoorden zijn gegeven. De ronde is dan voorbij. terug

Uitleg ronde 4  Deze ronde is de puzzelronde.  Je moet op zoek naar 3 goede antwoorden. Elk antwoord is 60 punten waard.  Om achter een goed antwoord te komen moet je op zoek naar 4 woorden die met elkaar te maken hebben, zij staan door elkaar heen. Deze antwoorden zijn aanwijzingen voor het goede antwoord ( zie voorbeeld hieronder).  De leerkracht heeft de goede antwoorden en klikt op de juiste knop om het antwoord zichtbaar te maken.  De stopwatch gaat weer op 60 seconden maar de seconden gaan niet af van het gewonnen puntentotaal. bel licht spaken stuur fiets Antwoord = terug

Uitleg finale  De ronde die de winnaar gaat bepalen. Het team met de minste punten mag beginnen.  De punten worden nu omgezet naar minuten en seconden. Dat totaal wordt ingevoerd in de stopwatch.  Je moet op zoek naar 4 goede antwoorden. Elk antwoord is 30 seconden waard  Voor elk goed antwoord krijg jij geen seconden, maar de andere teams strafsecondes. Deze gaan dus van hun puntentotaal af voordat zij aan hun finaleronde gaan beginnen.  De stopwatch geeft aan hoeveel seconden jij nog hebt aan het einde van jouw finaleronde. Je mag de tijd ook stoppen voordat alle antwoorden zijn gegeven. Je wint daardoor minder seconden maar verliest er ook minder.  De leerkracht houdt de tussenstand bij. terug