Verkeersnotitie Landerd Waar staan we? Waar willen we naar toe? Hoe bereiken we dat?
Waar staan we? Verkeersstructuur
Waar staan we? Verkeersstructuur Verkeersveiligheid
Waar willen we naar toe? Combinatie van verkeersveiligheid, bereikbaarheid en leefbaarheid Inrichting en gebruik conform Duurzaam Veilig Nul slachtoffers
Hoe bereiken we dat? Inrichting en onderhoud Handhaving Educatie en voorlichting
Inrichting en onderhoud (1) Maximumsnelheid overeenkomstig functie (50 -> 30) Inrichting overeenkomstig functie – Voorrang – Kruispunten – Markering
Inrichting en onderhoud (2) Sanering verkeersborden Veilige schoolomgeving
Handhaving Doelgerichte handhavingsacties in overleg met politie
Educatie en voorlichting Prominente rol Veilig Verkeer Landerd
Aanpak knelpunten (1) Opstellen knelpuntenlijst op basis van: – Toetsing aan richtlijnen Duurzaam Veilig – Ongevallenanalyse – Beoordeling op locatie – Klachten
Aanpak knelpunten (2) Vaststellen prioriteiten – Hoogste prioriteit (via uitvoeringsplanning) Inrichting conform Duurzaam Veilig Saneren verkeersborden en markering Schoolomgevingen Aansluiting Bergmaas Molenaarstraat
Aanpak knelpunten (3) Vaststellen prioriteiten – Uitvoering meenemen in ander project ITC –terrein / Mgr. Borretstraat (Reek) Akkerwinde / De Louwstraat (Schaijk) Kerkstraat (Zeeland) – Bestaand project Mgr. Suijsstraat (Reek) Maasdijk (Reek)
Aanpak knelpunten (4) Vaststellen prioriteiten – Afstemming met provincie Inrichting N324 Aansluitingen N324