Sociale media bij HR & jobs. 55 66 77 88.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het programma In voor zorg
Advertisements

Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Heerlijk Wonen marketing
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Solliciteren met internet Presentatie 1 oktober tot Niels van der Linden Nienke van der Meulen.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Bedrijfsinformatie Arbo Maskelyn Bekijk de presentaties op Bent u op zoek naar een andere presentatie.
Gent, 4 mei 2010 Wat denken de Belgische vakantiegangers vandaag van sociale media? Anne Verhaeghe.
Bibliotheek Hogeschool Zuyd & Social Media Judith van Hooijdonk 25 november 2010.
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
Stefan Kolgen – C.H.I.P.S. vzw 1. “ Web 2.0 is the business revolution in the computer industry caused by the move to the internet as platform, and an.
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Talentpools.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het nieuwe solliciteren:
Lisa Kerssens en Marlous Bakker MM1A
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
Mark Pattenier Koert Kamp Maurice de Moor Groep 16.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
ROC West-Brabant meets. Facts en Figures Vinden.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Sociale Media voor Recruitment in de kinderopvang.
Vrijwilligersbeleid bij SVC’08.  Beoefenen en bevorderen van de voetbalsport in al zijn vormen. Wij doen dit door deel te nemen aan door de KNVB georganiseerde.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Sociale media inzetten
Social Media & Sport Deel I
Inleidende Module Waarom Web 2
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Solliciteren met Social Media
Social media voor statenleden/politici
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Sociale media bij HR & jobs

55

66

77

88

Deze ken je wel... #03 > Door het bos de bomen

Het SM-landschap 1. Blogs 2. Microblogs: Twitter - Yammer Sociale Netwerken: LinkedIn - Facebook - Google Media Sharing: Youtube - Slideshare - Spotify Location Based apps: Foursquare #03 > Door het bos de bomen

@douglaswray

WHO LOOKS FOR IT, WILL FIND IT Photo by Rosa Dik on & off - #SM4KMO

SERENDIPITEIT Op zoek naar een naald in de hooiberg & er met de boerenmeid uitrollen

Photo by coconinoco Toekomst

... Photo by janineomg -

#SM4KMO

18 #04 > LinkedIn LINKEDIN Jouw netwerk in kaart brengen #SM4KMO

LINKEDIN Zorg voor jouw eigen profiel > 100% Investeer in eigen netwerk Connecties & status updates Wees aanwezig & aandachtig Verzorg jouw PR en die van jouw organisatie LT-visie

NETWERVEN Zoek in eigen netwerk: rechtstreeks/viavia Durf de vraag te stellen Ook werken via groepen Vaak passief aan het zoeken naar nieuwe job

NETWERVEN Kandidaten opbellen Wees open en eerlijk Stuur InMessage Vaak passief aan het zoeken naar nieuwe job Betalende diensten overwegen

LINKEDIN ADS Gerichte advertenties via direct ads #SM4KMO

LINKEDIN Vacatures kenbaar maken via groepen

LINKEDIN Vacatures betalend publiceren

FACEBOOK Eerder lagere profielen Gerichte advertenties leeftijd opleiding regio...

#SM4KMO

30 GEEN MAGIE MAAR STRATEGIE

Pixular.be Pixular

Photo by cliff1066™ - GIJ ZULT UW DOELSTELLINGEN BEPALEN

Photo by contemplative imaging - GIJ ZULT UW DOELGROEPEN DEFINIEREN

GIJ ZULT UW KANALEN INRICHTEN

LEG UW BENCHMARKS VAST Photo by steve loya -

GIJ GAAT U ORGANISEREN Photo by police

GIJ ZULT INTEGREREN Photo by Vermin Inc -

VERTELT ANDEREN UW VERHAAL Photo by Images by John 'K' -

A story a day gets people to stay #SM4KMO

ORGANISEREN GIJ ZULT ANALYSEREN & BIJSTUREN Photo by Willamor Media -

HAVE FUN! Photo by CarbonNYC -

Contact Vragen, opmerkingen of suggesties? Stefaan Lammertyn/Pixular Volg ons ook op #SM4KMO