AV CULTUURRAAD Woensdag 01 juni 2016. Agenda  19u30 – 19u45 : Onthaal met een drankje  19u45 – 21u : AV Cultuurraad Verwelkoming De 2 minuten van ‘Frieda.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in [ jouw gemeente] [Gemeentenaam], [datum]
Advertisements

14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
Gemeentelijke Seniorenraad Niel Meewerken aan het gemeentelijk seniorenbeleid.
Sportraad 11 oktober AGENDA n Verslag 21 juni n advies sportbeleidsplan n sport na school pas n vrijwilligersverzekering n cultuurdatabank n sabam.
P. 122 oktober 2013 Intro in de jeugdraad. 22 oktober 2013 Jeugdraad p. 2 Opdrachten •Adviezen te geven en voorstellen te formuleren, op eigen initiatief.
TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.
AV CULTUURRAAD 02 december Agenda  Agenda AV Cultuurraad 1. Uitbreiding leden dagelijks bestuur Cultuurraad 2. Aanpassing huishoudelijk reglement.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Sportraad Dinsdag 14 oktober uur stadhuis.
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Gezond oud worden KLANKBORDGROEP Donderdag 6 juni 2013 AANVANG 13:30 UUR RECREATIERUIMTE.
Open Dorp Erfgoed in de kijker. Waarom een Open Dorp? Meer aandacht voor erfgoed in het algemeen Meer aandacht voor erfgoed in het algemeen Meer aandacht.
Mogelijke oplossingen vrijwilligersbeleid NSL
AV sportfunctionarissen Izegem – 22 april 2010 Sociaal tarief Torhout.
Een project van Samenlevingsopbouw West-Vlaanderen vzw i.s.m. de lokale besturen.
Lien Verwaeren Kabinet Vlaams minister van Leefmilieu, Natuur en Cultuur Vlaamse Regering Naar een nieuw decreet Lokaal Cultuurbeleid.
Algemene vergadering Team Fortuna
UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in [ jouw gemeente] [Gemeentenaam], [datum]
Het centraal examen voor kandidaat-energiedeskundigen type A en type C
KARUUR ? Ondersteuning van jeugdraden – Website – Helpdesk – Vorming – Begeleiding Ondersteuning van jeugdparticipatie – Sporadisch – Projectmatig.
2/9 - Hoe werkt een gemeente ? - Voor- en nadelen van een burgemeestersreferendum - René van Diessen - Jan Waaijer - Uit het nieuws.
Damme en Knokke-Heist VOORSTELLING THUISZORGPLATFORM.
Sportraad 3 december AGENDA n verslag 14/10/2008 n overlijden n ledenbestand n data AV 2009 n aanwezigheid sportraad n sportonderscheidingen n verificatie.
Subsidiereglementen voor culturele verenigingen. Bouwstenen Waarom wordt ondersteuning gegeven? Wie komt in aanmerking? Waarvoor kan je ondersteuning.
Algemene Vergadering Dinsdag 1 april CCHa.
Aanvraagprocedure 1.In het MOC verslag wordt voor de patiënt hadrontherapie voorgesteld. De patiënt contacteert via zijn behandelde arts een erkend radiotherapiecentrum.
Ontwikkelingen Wmo/AWBZ
Informatiebijeenkomst subsidie cultuur 2013 – 2016 , 3e tender Raymond Tassenaar adviseur subsidieverlening 8 oktober 2014.
Personeelsessie LOKO.
P. 123 oktober 2014 Jeugdraad voor dummies Installatie VGC-jeugdraad.
Subsidie individueel vervoer:
1. 2 Waarom Multimove in Damme ? 3 Nog geen activiteiten naar die doelgroep. Extra sportief aanbod na de schooluren. Meer kleuters aan het bewegen krijgen.
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Start to Run 2015 Informatie (nieuwe) locaties. 2 Ontwikkelingen De loopsport zit nog steeds in de lift (3 e loopgolf) Versnipperde loopsportmarkt (initiatieven.
Cultuurraad Maldegem Algemene vergadering Donderdag 19 november 2015 / om uur CC Den Hoogen Pad.
Opvang asielzoekers. Holsbeek (60) ✚ Gaan kinderen naar school? ✚ Nee, gelet op het zeer tijdelijk verblijf in het centrum. ✚ Wel les Nederlands in noodopvangcentrum.
Denk. doe. word. participeer.. Arteveldehogeschool: Wil graag/moet inspraak geven aan de studenten De StudentenRaad van de Arteveldehogeschool (SRA) 
AV CULTUURRAAD Dinsdag 20 oktober Agenda  19u30 – 19u45 : Onthaal met een drankje  19u45 – 21u : AV Cultuurraad  Verwelkomingdoor voorzitter.
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
Volle OR en hoge verkiezingsopkomst: Utopie of goed realiseerbaar?’
29 januari Agenda Wie zijn wij Werking bestuur Werking werkgroepen Aanwezigheden Externe samenwerkingen Richtlijnen Oproep.
Projectoproep bedrijventerrein- management 26 februari 2016 VAC Leuven.
Informatiebijeenkomst inzake subsidieregeling Cultuur Eindhoven februari 2016.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Verzekering vrijwilligers Verzekering vrijwilligerswerk.
Stad Landen Erkeningsaanvraag Sportverenigingen.
Revoluties in Europa. Les 4 In het Gemeentehuis Doelen van les 4 Je kunt beschrijven welke taken burgemeester, wethouders en raadsleden uitvoeren. Je.
UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor de Cultuurraad van Ternat Tim Guily, Arch’educ
Sportregio Zuiderkempen ILV. Nieuwe werking Sportregio Zuiderkempen ILV.
NME-Overlegplatform Maandag 3 mei NME-Overlegplatform maandag 3 mei 2010 Agenda 1)Welkomstwoord voorzitter 2)Vlaamse NME-dag 18 november 2010.
Bent u van plan een evenement te organiseren in Hoogstraten of één van zijn deelgemeenten? Dan kan u hier terugvinden waar u op moet letten en of u een.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
AV Cultuurraad Donderdag 15 juni 2017.
Cultuurraad Maldegem Algemene vergadering
Agenda Verwelkoming Verslag vorige vergadering (20 oktober 2016)
Meer dan zomaar mensen vervoeren
WELKOM! 1.
ALGEMENE VERGADERING CULTUURRAAD
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Oprichting Regionaal Landschap Schelde–Durme vzw
Energiek Dorpen Poperinge
JRKalendertje ALGEMENE INFO trooper.be/jrkaalter BOOMGAARD 1
Handleiding NODR Schade App
AV Cultuurraad Maandag 10 december 2018.
LOP Antwerpen Basisonderwijs 03/02/2016
Bewonersplatform Oosteeklo
Informatieavond voor vrijwilligers OLS 2019 Sevenum
Meer dan zomaar mensen vervoeren
Ontmoetingsmoment 11 oktober 2018
Welkom in Leuven Noord Ga op zoek naar het blad van jouw partnergroep (lokale besturen, beroepsbeoefenaars, diensten en centra, ggz-partners, erkende verenigingen.
Transcript van de presentatie:

AV CULTUURRAAD Woensdag 01 juni 2016

Agenda  19u30 – 19u45 : Onthaal met een drankje  19u45 – 21u : AV Cultuurraad Verwelkoming De 2 minuten van ‘Frieda Heyman’ Bekrachtiging adviezen Cultuurraad Terugkoppeling klankbordgroep mobiliteit. De 2 minuten van ‘Karin Roclee’ Voorstelling Evenementenloket + organisatietool ‘Planidoo’ + stimuleren gebruik UIT databank. Toelichting gemeentelijke projecten Verhuur CC ’t Aambeeld + gebruik webshop Projectsubsidies. De 2 minuten van ‘Rit Dierckx’ Verkiezing nieuwe leden DB Cultuurraad Verkiezing nieuwe leden AV/RvB ProCC vzw Aartselaar De 2 minuten van ‘Natuurpunt’  21u – 23u: CULTUURCAFÉ: Kristel Asselberg & Peter & Luc Apers

> door de voorzitter 1. Verwelkoming

> Frieda Heyman 2. De 2 minuten van …

> door de voorzitter 3. Bekrachtiging adviezen Cultuurraad

 De Cultuurraad gaf adviezen over:  Gewijzigde verkeerssituatie op/rond parking CC & BIB  Samenstelling ‘klankbordgroep Mobiliteit’  De erkenningsaanvragen van 2 nieuwe verenigingen:  After Glow: voorlopig negatief advies > herkansing januari ‘17  Maandag Atelier: positief advies  Berekening werkingssubsidies - werkjaar 2015  Positief advies  De AV Cultuurraad bekrachtigt deze adviezen

> door de voorzitter 4. Terugkoppeling klankbordgroep Mobiliteit

4. Terugkoppeling klankbordgroep mobiliteit  Bart De bruyn vertegenwoordigt de cultuur- en de sportraad in de klankbordgroep ‘Mobiliteit Aartselaar’.  De eerste bijeenkomst vond plaats op 10/3/2016  In verschillende groepen en rondes > ruimte tot inspraak en het aanhalen van noden & problemen  Rondes: Openbaar vervoer: Langzaam verkeer Gemotoriseerd verkeer

4. Terugkoppeling klankbordgroep mobiliteit  Bart heeft vooral focus gelegd op: Betere doorstroming en aansluiting van openbaar vervoer op aantal hotspots binnen en buiten de gemeente bv: het kruispunt Kontichsesteenweg Aansluitingen van openbaar vervoer op andere vervoersmodi Fiets- en voetpaden verbeteren Promoten fietsroutes richting openbare voorzieningen Voldoende fietsenstallingen aan hotspots bv: de bib, gemeentehuis, CC Drukte en verkeersstromen beter leiden Nadenken over creatie van lussen om veiligheid en doorstroming te verhogen (cfr. Centrum) Signalisatie van ‘Parkeerroutes’ zodat mensen van buiten de gemeente ook weten waar ze naar toe moeten als een parking volzet is. 

4. Terugkoppeling klankbordgroep mobiliteit  De volgende bijeenkomst 29 juni u.  Voorafgaand overleg om de ‘vrije tijdsinsteek’ af te stemmen tussen:  voorzitter en ondervoorzitter sportraad  voorzitter jeugdraad en afgevaardigde jeugdraad  Voorzitter cultuurraad

> Karin Roclee 5. De 2 minuten van …

> door de communicatie- en de cultuurdienst 6. Voorstelling Evenementenloket + Planidoo + UIT - agenda

6.1. Evenementenloket  De gemeente heeft een evenementenloket.  Voor alle vragen rond de organisatie van een evenement: straatfeest, festival, fuif, …  Locatie: communicatiedienst, gelijkvloers gemeentehuis (Elke Keppens)  Bereikbaar: (maandag tot vrijdag tussen 9 en 18 uur)

6.2. Aanmeldingsfiche evenementen  Binnen politiezone HEKLA werken we met één online aanmeldingsformulier voor activiteiten / evenementen.  Welke: flyeren op de markt, barbecue, straatfeest, concert, fuif, wielerwedstrijd, braderij, promotie op openbare weg, …  Wanneer: minimum 4 weken voor de startdatum van je activiteit  Het aanmeldingsformulier vind je op > vrije tijd > organiseren > Activiteit of evenement aanmelden

6.2. Aanmeldingsfiche evenementen  Het evenementenloket: Verzamelt de nodige adviezen bij politie, brandweer, milieudienst Vraagt bij jou indien nodig bijkomende info op Brengt de toelatingsvraag op de agenda van het College Bezorgt aan jou de toelating, eventueel aanvullend verkeersreglement eventuele toelating afwijking geluidsnormen (Vlarem II)  Voordelen voor jou Aanmeldingsfiche is aangepast aan soort evenement Je hoeft geen aparte aanvraag meer te doen bij milieudienst (geluidsnormen), politie, brandweer.

6.3. Voorstelling organisatietool: Planidoo  Planidoo = EHBOE Eerste Hulp Bij Organisatie Evenementen   Stap voor stap: van idee, concept tot realisatie en promotie.  Specifieke Aartselaarse info: Zalen Subsidies Aanmeldingsformulier

6.2. Voorstelling organisatietool: Planidoo  Extra Planidoo info: Sabam, billijke vergoeding Checklists Budgetplan Mini-site van je evenement + automatische publicatie op Uitdatabank (mits Uit-ID)  Zo werkt Planidoo (handleiding)

6.3. Stimuleren gebruik UIT-kalender  Sinds 2005 vormt de UiTdatabank het kloppend hart van een uitgebreid netwerk van vrijetijdsorganisatoren en publicatiekanalen in Vlaanderen en Brussel.  De databank is dé centrale verzamelplaats van informatie over het brede vrijetijdsaanbod.  Het is gratis, voor iedereen en online.

6.3. Stimuleren gebruik UIT-kalender  Je hoeft maar één keer in te voeren in de UiTdatabank om je aanbod te zien verschijnen in honderden agenda's:  UiTinVlaanderen.be en UiTmetVlieg.be  > 500 gedrukte en digitale vrijetijdsagenda’s :  lokale of nationale mediagroepen  toeristische platforms  koepelorganisaties.  Gemeentelijke gedrukte en online UIT-kalenders >> Aartselaar: in 2015 → ingave van1,58 activiteiten per jaar per inwoner = Plaats 226/308

6.3. Stimuleren gebruik UIT-kalender UIT- kalender is het ideale instrument om een volledig overzicht te krijgen van alle culturele activiteiten in onze gemeente Tips: - Voer je activiteit in vanaf het moment dat de datum gekend is. >Je kunt nadien ontbrekende info toevoegen of info wijzigen. - Check voor je een activiteit plant in de UIT-kalender of er die dag al geen gelijkaardige activiteit te doen is in de buurt. - Activiteit op een andere locaties komt NIET in UIT-kalender Aartselaar >> voer je vertrekpunt in Aartselaar in ipv de locatie van je uitstap.

> door de communicatie- en de cultuurdienst 7. Toelichting gemeentelijke projecten

7.1. Jaarmarkt 2016  Dinsdag 30 augustus van 9 tot 14 uur.  Vorig jaar > record aantal standhouders  Inschrijven kan via  Banner bovenaan homepage  Geen internettoegang?  het reglement en inschrijvingsformulier → Dienst communicatie, Baron Van Ertbornstraat 1.  Deadline 31 juli 2016

7.1. Jaarmarkt 2016  Niet vooraf is ingeschreven of te laat  dag zelf melden bij de marktleiding en je krijgt na 8 uur een plaats toegewezen (nadat de ingeschrevenen geïnstalleerd zijn).  Meer info: communicatiedienst, of

7.2. Mijn korte ritten  Start: vandaag!  Doel:  Moedigt stappen/fietsen aan voor korte afstanden < 5 km.  Hoe deelnemen:  Registreer dagelijks uitgespaarde autokilometers in een logboekje of op de campagnewebsite  Het logboekje kan je vanaf 1 juni afhalen in het gemeentehuis, de bib of op de sportdienst

7.2. Mijn korte ritten  Voordelen:  Je conditie gaat erop vooruit  Je werkt aan je slanke lijn.  Je spaart geld uit.  Je wint tijd omdat je geen parkeerplaats moet zoeken.  Je geeft het milieu een duwtje in de rug.  En… je kunt er leuke prijzen mee winnen.  Het gemeentebestuur maakte alvast een groep aan (Gemeente Aartselaar) op Iedereen kan zich hierop inschrijven.

7.3. Verenigingengids op gemeentesite Op > vrije tijd > verenigingengidswww.aartselaar.be Elke vereniging kiest 1 persoon die eigenaar is van de gegevens d.m.v. login (nu met login en wachtwoord, op nieuwe site ook met eID) Wat kan erin Contactgegevens vereniging Kort tekstje wat de vereniging juist doet Prijzen lidgeld Bezoekers van aartselaar.be kunnen zoeken op basis van naam en op basis van categorie

7.4. Vlaanderen Feest  Organiseer je een straat- wijkfeest of een verenigingsactiviteit tussen juli?  Stel je kandidaat als lokale organisatiepartner voor Vlaanderen Feest  Voordeel: een feestcheque € 170 als tussenkomst in de kosten.  zolang de voorraad strekt. Wie eerst komt, eerst oogst.  Meer informatie vind je op de website van Vlaanderen Feest -

7.5. Verhalendagen: Lieven Gevaertproject  Het Lieven Gevaert Archief krijgt een nieuwe bestemming  Dit is aanleiding voor het regionale erfgoedvereniging AZURA voor de organisatie van 2 verhalendagen  de laatste op 05/06/16  Werkte jij of je (groot)ouders tijdens de hoogdagen voor Fotobedrijf Gevaert in Mortsel?  Je kan dan verhalen en anekdotes over ‘de Gevaert’ laten optekenen en foto's, brieven en voorwerpen laten digitaliseren.

7.5. Verhalendagen: Lieven Gevaertproject  Wanneer:Zondag 5 juni van 10u – 17u  Locatie: Zaal ’t Parkse, Edegemsestraat 26 Mortsel  Wie: Regionaal erfgoedinitiatief Azura ism Provincie Antwerpen  Stuur info zeker door naar ex-Gevaert werknemers, we hopen op vele boeiende verhalen!  Iedereen welkom!

> Cultuurdienst 8. Verhuur CC + webshop

8.1 Zaalverhuur CC ’t Aambeeld  Vervroeging huuraanvragen:  Erkende Aartselaarse verenigingen > vanaf 01/10/16 reservaties vastleggen voor  Andere verenigingen & organisatoren > vanaf 31/12/16 reservaties vastleggen voor  Kalender CC is online raadpleegbaar via website CC →  Waarborg:  Erkende Aartselaarse verenigingen zijn vanaf nu vrijgesteld van een waarborg.  Andere verenigingen & organisatoren betalen steeds een waarborg van € 400,00.

8.1. Zaalverhuur CC ’t Aambeeld  Mogelijkheid tot het bijhuren van een extra technieker:  Als je CC’t Aambeeld afhuurt > standaard 1 technieker  2 de technieker via CC Op basis van beschikbaarheid > Min 1 maand vooraf aanvragen De kostprijs: € 30 per uur pp. (X 2 op zon- en feestdagen)  Verzekeringstarieven vanaf 01/07/2016 Erkende VerenigingenAnderen Premie evenementen 1 dag€ 20€ 25 Premie evenementen 2 à 3 dagen € 30€ 35 Premie dansevenementen max 1 week € 50€ 60 Jaarpolis€ 75Nvt

8.2. Ticketverkoop via CC + webshop  Ticketverkoop voor je activiteit via het Cultureel Centrum:  De kostprijs is hiervan € 1,00 per gereserveerd ticket.  Return: Opvolging ticketverkoop via CC Publiciteit voor jouw activiteit in onze seizoensbrochure, website en nieuwsbrief.

8.2. Ticketverkoop via CC + webshop  NIEUW: Verkoop tickets via de webshop  Sinds 27 mei is het CC gestart met een webshop  Je kunt als organisator ook gebruik maken van de webshop van het Cultureel Centrum Aartselaar  Voordeel: Geïnteresseerden kunnen van thuis voor jouw activiteit hun ticket boeken & betalen. Je kunt gebruik maken van de scanners CC om de tickets te valideren. Je kunt - als je zelf inlogt als gebruiker - ten allen tijde de verkoopstand van je activiteit checken.

8.2. Ticketverkoop via CC + webshop  NIEUW: Verkoop tickets via de webshop  Nadeel: Extra kost: verbonden aan het online IGENICO- betalingssysteem. Dit zijn kosten die IGENICO automatisch afhoudt bij het verwerken van online betalingen. € 0,50 per ticket (vaste kost) + 1,863 % van het bedrag ontvangen via de webshop. = alleen voor tickets verkocht via webshop. NIET voor tickets via balie, mail of telefoon)  MEER INFO: Nele Jacobs,

> door de communicatie- en de cultuurdienst 9. Projectsubsidies

9.1. Indienen projecten voorjaar 2017  Welke projecten?  Wie: Iedere Aartselaarse inwoner of vereniging die zit te broeden op een origineel of leuk project  Wat: Je project moet een meerwaarde betekenen voor het culturele leven & het moet mensen samenbrengen.  Budget: Subsidie = max 750 euro.  Timing?  Deadline 1 oktober 2016  Je project moet plaatsvinden tussen jan – juni 2017  Aanvraagformulier: Cultuurdienst of de gemeentelijke website → Typ ‘projectsubsidies’ in zoekbalk

9.2. Hervorming reglement projectsub  Timing:  Ontwikkeling > najaar 2016  Goedkeuring > gemeenteraad december 2016  In werking > januari 2017  Doelstelling:  Uitbreiding tot algemene vrije tijdsprojecten > niet meer alleen culturele projecten  Kleine projecten > Max 100 à 200 euro Weinig administratieve vereisten  Grote projecten Meer subsidies > 750 euro Meer administratieve vereisten

9.3. Ingediende projecten najaar ‘16  Tentoonstelling Rit Dierckx & Peter Bostoen  Hotel Kasteel Solhof  Periode: 09/09/ /10/2016 >> Meer toelichting Rit Dierckx in de ‘2 minuten van…’

> Rit Dierckx 10. De 2 minuten van …

> door de voorzitter  Dagelijks bestuur Cultuurraad  AV & RvB vzw ProCC 11. Oproep & stemming nieuwe leden

11.1. Dagelijks Bestuur Cultuurraad  Vacatures ‘Dagelijks Bestuur Cultuurraad’ > 2 plaatsen:  Deze mogen, maar moeten niet ingevuld worden  Kandidaten:  Hugo Keppens  Sandra Meert >> De kandidaten stellen zich voor.

11.1. Dagelijks Bestuur Cultuurraad  Stemming voor lidmaatschap AV Cultuurraad:  Hugo Keppens maakt sinds kort via Willemsfonds deel uit van AV-CR  Sandra Meert >> Deze kandidate is nog geen lid AV Cultuurraad. Zij moet bijgevolg eerst aanvaard worden als lid AV Cultuurraad voordat ze lid kan worden van dagelijks bestuur. >> = geen vertegenwoordigster vereniging → =‘Cultureel deskundige’  Stemming voor lidmaatschap DB Cultuurraad  Hugo Keppens  Sandra Meert >> Elke kandidaat moet minstens de helft van de stemmen halen voor toetreding tot dagelijkse bestuur.

11.2. AV & RVB vzw ProCC / Beheerraad CC  Vacatures BR CC / AV & RvB vzw ProCC  2 vacatures voor vertegenwoordigers vanuit het culturele veld in deze bestuursorganen wegens opname politiek mandaat door 2 van de huidige vertegenwoordigers  Kandidaten > vertegenwoordigers van het culturele veld: Guy Van Himbergen Sandra Meert Kathleen Van Akeleyen > De kandidaten stellen zich voor.

11.2. AV & RVB vzw ProCC / Beheerraad CC Voorstelling: Kathleen Van Akeleyen > Vakantie sinds 31/05  Toen ik in het gemeentelijk blad Aartselaar Info las dat u op zoek bent naar nieuwe leden, dacht ik eventueel een geschikte kandidaat te zijn voor de Programmatie vzw.  Ik ben Kathleen Van Akeleyen, woon in Pierstraat te Aartselaar, 53 jaar.  Met een opleiding regentaat Nederlands - Geschiedenis gaf ik gedurende 5 jaar les in Boom en maakte daarna de overstap naar de financiële wereld. Momenteel ben ik werkzaam bij KBC Bank te Aartselaar.  In mijn studententijd volgde ik lessen dictie, voordracht en 4 jaar toneel aan de gemeentelijke academie te Boom. Ik heb dus steeds interesse gehad in cultuur en dit in zeer ruime zin.  Al jaren heb ik een abonnement in het cc te Aartselaar, bezoek geregeld het cc te Bornem, Bourlaschouwburg te Antwerpen, de Roma te Borgerhout.  Het lijkt me dus leuk om mee te denken en te werken aan een gevarieerde programmatie voor het cultureel centrum.

11.2. AV & RVB vzw ProCC / Beheerraad CC  Stemming:  Deze personen mogen, maar moeten geen lid te zijn van AV Cultuurraad  AV Cultuurraad kiest voor de afvaardiging van deze persoon in Beheerraad CC’t Aambeeld. >> Vandaaruit voordracht voor AV & RvB vzw ProCC op volgende vergadering  Stemming voor lidmaatschap Beheerraad CC ‘t Aambeeld Guy Van Himbergen Sandra Meert Kathleen Van Akeleyen >> Elke kandidaat moet min. 50% van de stemmen halen >> 2 kandidaten met de meeste stemmen worden voorgedragen.

11.3. Stemming  Er volgt een stemming  Tijdens CultuurCafé tellen voorzitter en ondervoorzitter de stemmen  Na het CultuurCafé wordt het resultaat van de stemming mee gedeeld..

> Natuurpunt – Luk Smets 12. De 2 minuten van …

13.Varia

Poëtisch & muzikaal optreden Kristel Asselberg & Luc & Peter Apers’ Nakaarten bij een drankje CULTUURCAFE

14. Bekendmaking stemming  Na het tellen van de stemmen maakt de voorzitter het resultaat bekend.