Welkom op de netwerkbijeenkomst crisiscommunicatie Dagvoorzitter: Peter van der Maat WIFI: bezoeker WACHTWOORD: 1000 #VGN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Is een kwartier genoeg? Communicatie, zo doe je dat!
Advertisements

Elke kleine attentie is groot
Muziek SCHOONHEID IS EEN KLEINIGHEID.
Muziek aan, start vanzelf.
Ik wens je De kracht van god.
Welkom op TOV!. bidden Geloof & gevoel ‘ik merk niks van God’
Godsdienst.
Godsdienst.
Welkom in de samenkomst
THEMA GENIET MAAR DRINK MET MATE
1. 3 Indien iemand een andere leer verkondigt en zich niet voegt naar de gezonde woorden van onze Here Jezus Christus*... * = de woorden die de Here Jezus.
Hartelijk welkom.
Waardenmanagement De Transities
GOD.
Van beleid naar geaccepteerd gebruik
Niet lachen (of misschien juist wel), het is de waarheid !
Belangrijke waarheden om even over na te denken
Inleiding Komende periode gaan we het hebben over kinderen die ziek-zijn: Verzorging, Het herkennen van de symptomen/de klachten Wat kun/moet je doen.
LEVE DE ZESTIGJARIGE LEEFTIJD !
Zingen Vers 1 HEER, U doorgrondt mij van omhoog,
41 En er was ter plaatse, waar Hij gekruisigd was, een hof en in die hof een nieuw graf, waarin nog nooit iemand was bijgezet... Johannes en.
WELKOM TOV’ERS.
Gesprek in de laatste levensfase: taboes rondom ziekte en dood
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Handen af van het evangelie van genade! Paulus met hartstocht en passie in de bres voor het evangelie van genade om de jonge gelovigen in ‘Kelten-land’
Regie in Eigen Hand 15 mei Wat is Regie in Eigen Hand? Geen afhankelijkheid, gelijkwaardigheid Zelf uitzoeken medewerkers Zelf afspreken werktijden,
Van probleem naar programma
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Pps van Clara.
De Zilvervloot crowdfunding
Binnenkort is het vakantie !! Je zal me toch niet achterlaten hé ???
Dienstverlening voor integere en geweldloze communicatie Presentatie door R.R. Annema.
Werken in een arbeidsorganisatie H2 Werkhouding Assistent verkoopmedewerker.
Zingen Vers 1 Mijn hart verheugt zich zeer en roemt in God, de Heer.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Met Maria bidden tot Christus
1Korinthiërs 11: 29 Want wie op onwaardige wijze eet en drinkt, die eet en drinkt zichzelf een oordeel, omdat hij het lichaam van de Heere niet onderscheidt.
‘Actieve kaderleden als compagnon voor een collega met een beperking’ ‘Collega’s maken het verschil – Hart voor arbeidsbeperkten – 24 november, Scheveningen.
Oic even weken..
Welkom op 1 ste Adventszondag Voorganger: Ds. Pieter Both Ouderling v. dienst: Peter Nijhuis Organist: Johan Tijssen Lezing: Jesaja 2: 1-5.
Les: Presenteren LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
welkom op de Kerstviering van de Koningin Julianaschool
welkom op de Kerstviering van de Koningin Julianaschool
Verschillende rollen en stijlen
5 belangrijke regels voor mannen !
Gedachteniszondag 22 november 2015 Jij was verweven met mijn leven. De dood heeft ons uiteen gejaagd. Toch is ons iets van troost gegeven: Jouw naam staat.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
BEWONERGESTUURDE WIJKONTWIKKELING: DE KRACHT VAN EIGEN OPLOSSINGEN !
Marketing Coen van Wetering
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Thema voorbereid met jongeren. Licht van de wereld U scheen in mijn duisternis, nu mag ik zien wie u bent. Liefde die maakt dat ik U wil kennen Heer’,
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
SPORTCENTRUM HELSDINGEN: OOG VOOR JOUW KIND! Oog voor jouw kind. Dat is wat wij belangrijk vinden. Onze bevlogen zwemonderwijzers kijken waar jouw kind.
Instructies Gebeden en bezinningen worden aangevraagd tussen streeplijnen kunnen over meer dan één kolom worden aangevraagd regeleinden worden hier gerespecteerd.
WELKOM! Workshop … een bok op de haverkist 18 maart 2016
Leer de notenamen ALLE NOTEN.
Kindermoment Wat is genade?.
ACTIEPLAN (wie en wanneer)
Leer de notenamen G – positie laag.
Leer de notenamen C – positie hoog.
Leer de notenamen C - positie.
Leer de notenamen G – positie hoog.
De communicatie na de brand bij Chemie-Pack
Leer de notenamen G – positie laag.
Zing Nederlands Met Me 20 april 2018.
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Transcript van de presentatie:

Welkom op de netwerkbijeenkomst crisiscommunicatie Dagvoorzitter: Peter van der Maat WIFI: bezoeker WACHTWOORD: 1000 #VGN

De ideale (crisis)woordvoerder…  is een mens van vlees en bloed  straalt betrokkenheid en passie uit  kent de regels van het interviewspel  verkondigt een heldere boodschap  en zet ‘s avonds met een gerust hart de tv aan…

De ideale (crisis)woordvoerder… Want dan herkent hij/zij zich in die warme persoonlijkheid die zijn/haar organisatie op een betrokken en gepassioneerde wijze vertegenwoordigt en met gemak een heldere boodschap over het voetlicht brengt waarin alle collega's zich herkennen en op waar ze trots op zijn.

10 basisregels voor crisiscommunicatie 1. Laat je nooit overvallen 2. Voorbereiden, voorbereiden en voorbereiden 3. Communiceer alleen als je een boodschap hebt 4. Beschouw de journalist als doorgeefluik (maar laat dat niet merken) 5. Weet wie je doelgroep is en zorg dat je die bedient

10 basisregels voor crisiscommunicatie 6. Blijf beleefd en maak geen ruzie met de boodschapper 7. Houd de regie in eigen hand 8. Beschouw vragen als opstapje voor het verwoorden van je boodschap 9. Communiceer met passie en vanuit betrokkenheid 10. Herhaal je boodschap daar waar mogelijk