Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Social Media marketing
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Gehaktballen met slagroom
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Sociale media in de mix Wat zijn sociale media en hoe neem je ze mee in je marketing- communicatiemix Serge van Rooij Marieke Karssen
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Tips voor de blogger in spé.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Winst of zingeving: op zoek naar winst met een menselijk maat Dr. Margreet F. Boersma-de Jong Lector Duurzaam Financieel Management.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
ONZE BLOG Louise en Maya. Hoe het begon: We zaten via Skype te babbelen en we begonnen over maya haar blog en na een tijdje had Louise het idee om ook.
Corporate Communicatie
Training voorbeeld voor
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Inbound marketing en bloggen
De marketing van kennis
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Maak je website beter vindbaar!
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
IPadje op iPadje af 22 april iPadje op iPadje af 22 april 2016.
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Factsheet De kracht van een heldere WHY Kernboodschap
What will you do to change the
© UNIEK IN DE KLAS.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
GROOT IN NEPNIEUWS Ruurd Oosterwoud
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Social Media Eindcriteria SM-plan
Viral Marketing Groep A.
Social media voor statenleden/politici
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Maak een site en onderscheid
Help, ik ben een influencer!
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen

Branding 22 april 2016

Waarom zouden ze je missen?? 22 april 2016 Identiteit Kernwaarden Mission statement Wat beloof je? Wat los je op?

Marketing april 2016 winst doelgroep aanbodgericht USP gesloten afstand product vermenigvuldigen zakelijk betekenis volgers/fans co-creatie UBR transparant verbinding mens delen passie Marketing 1.0 Marketing 3.0

22 april 2016

Communicatie

De armoede in de marketingcommunicatie 22 april 2016

Ontwikkeling in communicatie 22 april 2016 Klanten volgers fans

22 april 2016 Marketing gaat niet meer over de dingen die je maakt, maar wat over jou te vertellen is. Seth Godin

22 april 2016

Bloggen

Wat zijn blogs? Twee typen: persoonlijke blogs Reisblogs Hobbyblogs Mamablogs zakelijke blogs Blogsites (Frankwatching, Lifehacking) Themablogs (beauty, food) Corporate blogs (KLM, Hema, politie, zzp’er)

22 april 2016 Definitie Een zakelijk blog is een bericht op het internet met een zakelijk karakter, in de vorm van een persoonlijk artikel of verhaal. Het doel is de zichtbaarheid van je organisatie te vergroten, een boost aan je bereik te geven, een dialoog aan te gaan met je lezers en daar uiteindelijk ook ‘zakelijk’ van te profiteren.

22 april 2016 Smakelijke blogs 1.Basale artikelen – een goed ontbijt ‘Hoe kan ik…’ of ‘5 tips voor …’ 2.Doordachte artikelen – stamppot autoriteit en reputatie, onderscheidend 3.Stevige, inhoudelijke artikelen – stoofvlees long form, veel tijd en energie, onderzoek 4.Pittige, scherpe artikelen – Thais met rode pepers opinie, aandacht trekken, reacties uitlokken 5.Leuke, zoete artikelen – het toetje luchtig, beetje zelfspot, ook een beetje nuttig

22 april 2016 Wanneer zijn blogs succesvol? Als mensen ze graag lezen én Als je ermee bereikt, wat je voor ogen had.

22 april 2016 Wanneer lezen mensen jouw blog graag? 1.Doelgroep 2.Onderwerp (focus) 3.Kwaliteit en deskundigheid 4.Origineel (geen copy-paste) 5.Geschikt voor lezen van beeldscherm 6.Kort en terzake 7.Pakkende titel en tussenkopjes 8.Sterke eerste zin 9.Vlotte pen 10.Persoonlijk 11.Beleving 12.Verrassend 13.SEO (zoekmachineoptimalisatie) 14.Hyperlinks 15.Ingebed in social media 16.Reactiemogelijkheid 17.Vorm Hans Willem Joke Jos

Corporate blogs in 2016 eindelijk volwassen? 22 april 2016

Those who tell the stories, rule society. Those who tell the stories, rule society. Plato (427 v.Chr v.Chr.) 22 april 2016

Bekende Nederlandse blogs Frankwatching (communicatie) Lifehacking (lifestyle) Marketingfacts (business) Dutchcowboys (blogsite) De Speld (humor, fb) Frans Timmermans (politiek, fb) KLM (corporate) Politie (corporate) MissLipgloss (beauty) De Correspondent (opinie) Linda (lifestyle) Smulweb (food) Zoover (reizen) GeenStijl (opinie)