Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Heerlijk Wonen marketing
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
Kinderen online.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Tips voor de blogger in spé.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Hoe werkt het in de praktijk? Ervaringen uit Nuenen
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
Wachtwoorden. Waar gebruik je een wachtwoord voor? Hyves Msn Nog meer?
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Special. Startpagina Profiel.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Onze ervaring met digitaal lotgenotencontact.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Maak je website beter vindbaar!
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Hartelijk welkom, we starten om 14u
Yammer.
Social Media & Sport Deel I
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Binnen de federatie –Bestuursleden (toekomst-visie, secretariaat, financiën, netwerken, PR) –Bestuur en Leden (ontwikkelingen, organisatie, interne vraagstukken, PR) –Leden en achterban Over zaken die betrekking hebben op ontwikkeling en samenwerking: vb. ontwerp reuzen, verzekering, opslag en vervoer, agenda, PR –Discussies

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Buiten de federatie –Europese samenwerking (bestuur en leden) –CIAG (bestuur) –Overheid (bestuur en leden) –Centrum voor Volkscultuur (bestuur en leden) –VVV (leden) –Lokale organisaties (leden) –Sponsors (bestuur en leden)

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Communicatie en sociale media 1 op 1: individueel (Onder 4 ogen) –bellen (interactief), Chatten, webcammen (interactief) 1 op n: publiceren, uitzenden (massa- communicatie) – en,twitter,facebook,linkedin: tekstberichten met link naar publicaties –Publicaties: doc., foto, video op website, weblog, youtube(films), twitter, facebook, linkedin –Broadcasten (radio, tv, webcam) n op n: vergaderen (live, audio, video) –Deelnemen aan groepen, conferenties, evenementen

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Sociale Media op pc/laptop/smartphone/tablet… (berichtenverkeer) Website/Weblog (archief berichten, films, foto’s) Facebook (sociaal netwerken, ook zakelijk) LinkedIn (zakelijk netwerken, ook privé) Twitter (korte berichten) Chat (korte gesprekken, interactief) –MSN –Google Talk –Skype –Hyves Marketing: QR-codes, Tags, Shortstack, Frankwatching

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Facebook Voor sociaal verkeer, niet alleen privé –Vriendenclub –Hobby’s, kennis delen (Publiek/individueel) –Sociale controle –Politiek engagement Ook voor zakelijke toepassingen –Marketing (koppeling met twitter en linkedin) –kennisuitwisseling

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL LinkedIn Netwerken –Presentatie persoonlijk en zakelijk –Kennis delen (deelnemen aan groepen !!) –Discussiegroepen –PR –Werving en selectie

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Twitter Berichten versturen –Korte boodschappen:1 op n (>=1) –Link naar Persoon/groep publicatie (document/foto/video/website/weblog/youtube) –Reageren (retweet 1 op n, reply 1 op 1) Berichten volgen en gevolgd worden –# hashtags

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Chatten msn, skype, hyves, google-talk Interactief tekst, data, audio, video delen Videoconferentie, teleconferentie Geen camera en microfoon dan alleen tekst

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL Zet je organisatie in 3 uur op 3 social media Hoe achtereenvolgens te werk te gaan, zie Artikel van Mark Appel Artikel van Mark Appel Eerst Twitter, dan Facebook en dan LinkedIn En maak socialmedia hubs !!

16 juni 2012Presentatie voor leden Reuzenfederatie.NL tips Rustig aan en beheerst (neem de tijd om het te leren) Positief en objectief –C’est le ton qui fait la music Wees beleefd en oprecht Gebruik alleen ABN en schrijf foutloos Wees ook weer niet te bang om fouten te maken, een twitter bericht verdwijnt binnen een halve dag uit beeld bij je doelgroep Twitterberichten moeten zakelijk zijn en relevant Twitter regelmatig, minimaal 1 keer per week, En tot slot, veel plezier! Want Social Media is vooral een leuk instrument waarmee je jezelf en je vereniging of organisatie op internet echt op de kaart kunt zetten.