Rita Huibers (Dagcentrum) Johan Fleerackers (Salamanderstraat) Walter Servaes (Klaverveld 1) Hans Wollens (Klaverveld 4) Yves Van Tilborg (Schildpad.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
FLEXIBEL AANBOD MEERDERJARIGEN (FAM)
Advertisements

Marktonderzoek 101 Doelgericht zoeken naar de bouwstenen voor het maken van een eigen antwoord op eender welke vraag.
Nieuwe VZW Wetgeving 16 november Nieuwe VZW wetgeving n Vorige wet dateert van 27 juni 1921 n Nieuwe wet van 2 mei 2002 werd van toepassing op 1.
NGO’s in het OOG van de STORM. “Hoe goed is het goede doel?” “Van elke € 100 gaat er slechts één naar het Zuiden” “Geen financiële transparantie in de.
Begroting ’07-’08 Beleggingsclub ‘t Galerijke. Inhoudsoverzicht Gemaakte kosten op de begrotingsrekening tussen sept. ’06 tot sept. ’07 Opmaak begroting.
Presentatie Financieel verslag Dorpsraad Albergen 2010
Netwerk voor Cultuur en Natuur Afdrachtensystematiek Afdelingen Voorzittersoverleg 22 oktober 2011.
Algemene Vergadering vergadering 20 juni Algemene Vergadering: opening Samenstelling van het bureau 2 stemopnemers Secretaris.
CENTRAAL KERKBESTUUR GENT STAD
Voorbereiden … voor het Vormsel.
Welkom op de infoavond FEK & FVJ  Deel 1 Algemene & financiële informatie.  Deel 2 Praktische info over repetities en feesten.
Dagbegeleiding informatie avond voor cliënten en mantelzorgers 4 februari 2015.
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
Begroting ’08-’09 Beleggingsclub ‘t Galerijke. Inhoudsoverzicht 1.Vorige begroting 2.Overzicht transacties begrotingsrekening –1 sept. ’07 tot 31 aug.
Marktonderzoek 101 Doelgericht zoeken naar de bouwstenen voor het maken van een eigen antwoord op eender welke vraag.
RECHTSTREEKS TOEGANKELIJKE JEUGDHULP VANUIT DAGCENTRUM DE TWIJG.
Leerlingenparticipatie Praktische gevolgen van wijziging BDGO
LOP Geraardsbergen Basisonderwijs Beleidsintenties 2008 – 2011 Algemene vergadering 3 juni 2008.
Ouderraad olfa Schooljaar Klasvergaderingen – September 2015.
Stichting Ondernemersfonds Centrum ‘s-Hertogenbosch 14 oktoer 2015, Raad van Advies Van, voor, door en met ondernemers van de binnenstad Vul svp de enquête.
G&CC Winterswijk Algemene Najaars Leden Vergadering Winterswijk, 23 november 2015.
PGB jaarovergang Renate van Huizen.
Ledenjaarvergadering Platform Midden en Noord Oost Brabant
Jaarvergadering Ouderraad 15-oktober-2015.
Financiën 3 decentralisaties 1 e half jaar 2015 Valkenburg aan de Geul.
Respijtzorg werkconferentie ‘...respijt op maat Drenthe’ 15 april 2015 B. Bijl.
Persoons- Volgende Financiering ? Wat betekent PVF voor de cliënten van Het GielsBos ? 1.
Stichting vrienden van ‘t Keetje Voorzitter, Paul Wagenaar Secretaris, Inge Deen Penningmeester, Kim Ooteman
Het ABC van PVF Pol Vanden Weygaert Algemeen Directeur
30 november 2009 L.A.C. “Frisia 1883” Ledenvergadering LAC ‘Frisia 1883’ Maandag 1 december 2014.
Jaarlijkse informatievergadering voor de ouders en de wettelijke vertegenwoordigers van de bewoners van Het GielsBos 23 mei 2015.
Informatievergadering 23 mei 2015 – Het GielsBos Op weg naar PVF Bruno Stappaerts Directeur Bedrijfsondersteuning Informatievergadering 23 mei 2015.
Persoonsvolgende Financiering
Jaarlijkse informatievergadering – 23 mei 2015 Jaarverslag 2014.
Overheveling begeleiding van AWBZ naar WMO Janny Bakker-Klein Wethouder gemeente Huizen Lid VNG commissie Gezondheid en Welzijn 24 maart 2011.
Theresia Oudervereniging. Vergaderingen De oudervereniging vergadert ongeveer zes keer per jaar, waarbij een vertegenwoordiger van het team aanwezig is.
PVF en het vernieuwde basisdossier Algemene vergadering FOVIG
Wat? De Deining is een samenwerkingsverband van een 30-tal VAPH voorzieningen die kwalitatieve outreach aanbieden aan ondersteuners van personen met een.
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
Wist u dat? ons cluster al jaren meer formatie krijgt dan waar we recht op hebben (1 : 25)… de krimp al een paar jaar gaande is… we ieder jaar maanden.
INFOMOMENT - VANAF 1 JANUARI 2017 PERSOONSVOLGENDE FINANCIERING.
Jaarvergadering dinsdag 25 oktober 2016 WELKOM Op de jaarvergadering van de OR.
Financiën 3 decentralisaties
BB - Theorie Donderdag 15-september.
Beleid en regelgeving Les 2.
OUDERRAAD.
Workshop 5: Diensten voor gezinszorg en aanvullende thuiszorg
ADL 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Cijfers asielcrisis VVSG 2016
Hoofdstuk 25.1 Permanentie: Kosten & Uitgaven
Ouderraad olfa Schooljaar
Rechtstreeks toegankelijke hulp: hoe & wat?
Renovatietraject “De leest next level”
OPweg Innovatief project
F O V I G de federatie van gebruikersraden en ouderverenigingen in voorzieningen voor personen met een handicap Presentatie FOVIG.
Stichting Dorpsraad Brummen
Presentatie deelgebied 4
Het systeem van de persoonsvolgende financiering en de doelstellingen uit perspectief 2020 in vogelvlucht.
Nieuw subsidiesysteem voor afdelingen
Ouderraad OLVE Familia
Algemene vergadering van 19 juni 2018
LOP Antwerpen Basisonderwijs 03/02/2016
Jaarrekening 2017 Inkomsten
Opvolging Rondetafel kinderarmoede
Algemene Ledenvergadering
17 &19/06/ Update PVF Het bos en de bomen Diane Serneels.
Bewonersavond Corantijn- en Paramaribostraat
Jaarrekening 2018.
Begroting VVE 2019.
Algemene Vergadering Toerisme Oost-Vlaanderen
Transcript van de presentatie:

Rita Huibers (Dagcentrum) Johan Fleerackers (Salamanderstraat) Walter Servaes (Klaverveld 1) Hans Wollens (Klaverveld 4) Yves Van Tilborg (Schildpad 4) Rik Baeten (Bosheuvel 2)

9 februari mei mei 2015 : informatievergadering 21 september november 2015

Masterplan Wonen MFC (multifunctioneel centrum) en FAM (flexibel aanbod meerderjarigen) PVF (persoonsvolgende financiering) Participatie dagcentrum en aanpassing huishoudelijk reglement Gebruikersraad Werkgroep “Sensibilisering v/h Netwerk”

Voor mensen met een (vermoeden van) beperking Iedere cliënt is gelijkwaardig Zoveel mogelijk mensen helpen Recht op een duidelijk antwoord Alle vragen uit de “kort-bij-huis-omgeving” Ook vragen “basiszorg” in ruimere regio Alle vragen “gespecialiseerde zorg”

Het antwoord kan volledig of gedeeltelijk zijn, afhankelijk van de vraag, het rugzakje en mogelijkheden Evolutie indien veranderende vraag of zorgnood Mee zoeken naar antwoorden : ondersteuning, opvolging en begeleiding Samenwerking met anderen; gedeeld antwoord Vraaggestuurd werken (niet: u vraagt, wij draaien) Ouders blijven partners in de zorg

Saldo rekening vorige boekjaren€ 5 037,58 Lidgelden (255 gezinnen)€ 6 375,00 Andere inkomsten € 280,00 Rente€ 28,25 TOTAAL€ ,83

Werkingskosten Gebruikersraad Abonnementen FOVIG€ 65,00 Attenties en geschenken€ 35,00 Receptie informatievergadering€ 937,50 Andere uitgaven€ 75,02

Bijdragen aan de werking van Het GielsBos Eindejaarsfeesten 2015€ 2 340,00 Tijdschrift “GielsBos!”€ 1 020,00 Variabele bijdrage € 2 200,00 TOTAAL€ 6 672,52

A. Ontvangsten€ ,83 B. Uitgaven- € 6 672,52 TOTAAL€ 5 048,31 Zichtrekening € 125,28 Spaarrekening€ 4 923,03

Te verwachten inkomsten : Saldo op rekening eind 2015€ 5 048,31 Lidgelden€ 6 500,00 Nazomerbal€ 225,00 TOTAAL€ ,31

Te verwachten uitgaven : Bijdrage “GielsBos!”€ 1 040,00 Bijdrage eindejaarsfeesten€ 2 430,00 Lidgelden FOVIG€ 80,00 Werkingskosten (copies, postzegels, …)€ 120,00 Themavergadering€ 250,00 Receptie informatievergadering€ 900,00 Variabele bijdrage aan de werking € 1 950,00 TOTAAL€ 6 770,00

SAMENVATTING Te verwachten inkomsten€ ,31 Te verwachten uitgaven€ 6 770,00 Te verwachten saldo eind 2016€ 5 003,31 In de veronderstelling dat er 260 gezinnen lid zijn van de gebruikersraad en dat het aantal cliënten 324 bedraagt.

Ondergetekenden, de heer Jos De Backer – commissaris, aangesteld tijdens de jaarlijkse informatie- vergadering van de Gebruikersraad van Het GielsBos op 25 mei 2013 – en de heer Jan Hagen – commissaris, aangesteld tijdens de Gebruikersraad van Het GielsBos op 24 februari 2014 – hebben in aanwezigheid van de heer Frank Goister – penningmeester van de Gebruikersraad van Het GielsBos – de boekhouding en de geschriften volledig gecontroleerd. Zoals in het verleden, werden alle inkomsten en uitgaven nauwkeuring ingeschreven en geboekt. De vooropgestelde jaarbalans 2015 stemt volledig overeen met de werkelijkheid. We stellen dan ook voor om het eindverslag van de penningmeester, gedateerd op 31 december 2015, éénparig goed te keuren. Gierle, 21 maart 2016.

Nieuwjaarsreceptie Dag van de zorg Lenteconcert Jaarlijkse informatievergadering Special Olympics Avondwandelvierdaagse Thema avond “Erfrecht”

Noteer alvast in uw agenda Vrijdag 23 september 2016 vanaf 19 uur