Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

Participatiewiel: samenhang in beeld Alle 6 terreinen
Groothandel dierenartikelen
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Start de gehele presentatie
Economie, juni 2013.
Het genereren van LEADS!
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Business projects: IBeO
Commercialisatie Fietsen
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Waarom doen wij wat we doen ! Toekomst visie Observatie systeem AchterAchter KantKant Uw Adviseur Dienstverlening Aan u als consument Uw Adviseur Back-office.
Front Office Service Centrum
Klantgericht werken, Kanalen in balans
DMS & RMA op basis van SharePoint
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
blauw veer diamant Ga samenzitten met twee andere aanwezigen. Kies een voorwerp van de tafel. Verzin een jeugdavond rond je voorwerp. Denk daarbij aan.
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
1 Stappenplan Organisatorische Integratie Handleiding en checklist bij het ontwikkelen van een sportaanbod voor mensen met een beperking binnen de sportvereniging.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Docent Ontwikkelteam Nederlands
Besturing van (bedrijf)processen
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Competentiegericht leren vmbo
voor iedere ondernemer
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Blauwdruk MULTI CHANNEL Architectuur
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
Commercieel beleid en recht
4. Online strategie Internet scorecard
Het ontstaan van een visie? Er is een behoefte: – Van de ouders – Van het team Inspiratie door anderen (artikels, studiedagen, oproepen, nieuwsbrieven,…)
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Digitale Agenda 2020 ALV 2015 VIAG
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
CSA UZ LEUVEN: DE WEG NAAR ISO EN 13485
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Bianca Biermann Docent Economie / Administratie. Dit is nog geen kant-en-klaar verhaal … Wat we wel weten, ga ik u nu vertellen !
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Sociale Verzekeringsbank Betaling & overzicht Tim Eijpe Tjitske Nieboer.
Managen analyseren 6 adviseren creëren organiseren begeleiden In kaart brengen Organisaties communicatieve r maken Iets doen ontstaan Mensen.
Niels Bosman Naam:Bosman Voornamen:Cornelis, Niels Geboortedatum:27 oktober 1980 Geboorteplaats:Emmen Postcode en Woonplaats:9718cm Groningen Adres:Westersingel.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Ontwikkelt en produceert o.a. printplaten High-mix, low volume, dus veel engineers in dienst.
Aanpak project “Woningcorporaties” Commissie Communicatie Standaards 2 december 2013.
Openbaar Lichaam Bonaire
Klanttevredenheidsonderzoek
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Zoekfilter instellen Handleiding
INSPIRATIESESSIE.
24 UUR ZDV 2018 Hedy Segond von Banchet en Deborah van der Meere
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Uw bedrijf en de groei.
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw

‘’Karakter zonder kennis heeft meer succes als kennis zonder karakter’’ 2 Dave Caljouw (Arnemuiden) 24 jaar 3 de jaar(s) commercieel economie student Roompot vakanties Schoolcarrière Minor Oostenrijk – Kufstein (Tirol) Muziek – Sport

Aandachtspunten O Service Marketing Course O Opdracht O Toekomst O Toepasbaarheid 3

Service Marketing Course O Theoretische achtergrond O Flower of service O Service Blue Print O Diensten O Klant / Relatie O Customer Engagement 4

Flower of Service 5

Service Marketing Course O Theoretische achtergrond O Flower of service O Service Blue Print O Diensten O Gemak O Klant / Relatie O Customer Engagement 6

Achtergrond Opdracht O Provincie Zeeland O Economische agenda O Ronde tafelgesprek O Dienstverlening 7

Doelstellingen Blue Print O Het gehele dienstverlening proces inzichtelijk maken O Script O Faalpunten in kaart brengen O Procesverbetering O Dienst implementeerbaar maken 8

Uitvoering O Dienstverlening in kaart brengen O Interviews O Deelname O Service Blue Print O Onderdelen O Faalpunten in kaart brengen O Front en Back office 9

Front – Back office 10 Front officeBack office Hapje en een drankje Voorbereiding Leverancier Gereed voor transport Aflevering Factuur Wat wilt u wel zichtbaar maken voor uw klant?

Oplevering O Advies O Service Blue Print O Faalpunten 11

12

Blue Print O Actie van de deelnemer O Meld zich aan via social media O Front office O Activiteit op Facebook met oproep O Back office O Facebook activiteit aanmaken O Mails O Archiveren O Ondersteunende diensten O Intranet 13

Toekomst O Toevoeging voor studenten O Co-creatie O Samenwerking O Sturing O Belangrijk voor uw bedrijf? 14

Toepasbaarheid O Toegankelijk O Handleiding O Specifiek O Voor elke afdeling O Overzicht 15

Voorbeeld 16

Inspiratie 17

Dank voor uw aandacht! Vragen en/of opmerkingen? 18