Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw
‘’Karakter zonder kennis heeft meer succes als kennis zonder karakter’’ 2 Dave Caljouw (Arnemuiden) 24 jaar 3 de jaar(s) commercieel economie student Roompot vakanties Schoolcarrière Minor Oostenrijk – Kufstein (Tirol) Muziek – Sport
Aandachtspunten O Service Marketing Course O Opdracht O Toekomst O Toepasbaarheid 3
Service Marketing Course O Theoretische achtergrond O Flower of service O Service Blue Print O Diensten O Klant / Relatie O Customer Engagement 4
Flower of Service 5
Service Marketing Course O Theoretische achtergrond O Flower of service O Service Blue Print O Diensten O Gemak O Klant / Relatie O Customer Engagement 6
Achtergrond Opdracht O Provincie Zeeland O Economische agenda O Ronde tafelgesprek O Dienstverlening 7
Doelstellingen Blue Print O Het gehele dienstverlening proces inzichtelijk maken O Script O Faalpunten in kaart brengen O Procesverbetering O Dienst implementeerbaar maken 8
Uitvoering O Dienstverlening in kaart brengen O Interviews O Deelname O Service Blue Print O Onderdelen O Faalpunten in kaart brengen O Front en Back office 9
Front – Back office 10 Front officeBack office Hapje en een drankje Voorbereiding Leverancier Gereed voor transport Aflevering Factuur Wat wilt u wel zichtbaar maken voor uw klant?
Oplevering O Advies O Service Blue Print O Faalpunten 11
12
Blue Print O Actie van de deelnemer O Meld zich aan via social media O Front office O Activiteit op Facebook met oproep O Back office O Facebook activiteit aanmaken O Mails O Archiveren O Ondersteunende diensten O Intranet 13
Toekomst O Toevoeging voor studenten O Co-creatie O Samenwerking O Sturing O Belangrijk voor uw bedrijf? 14
Toepasbaarheid O Toegankelijk O Handleiding O Specifiek O Voor elke afdeling O Overzicht 15
Voorbeeld 16
Inspiratie 17
Dank voor uw aandacht! Vragen en/of opmerkingen? 18