Training Balie/Telefoon/Kassa Comgast & Recreatie: Werken met gasten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Telemarketing De 8e Flessenhals 2 Afspraken 10 Telefoongesprekken.
Advertisements

10 tips voor een gouden start Groeitips
Zakelijk telefoneren Niveau 2 Kerntaak 2.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Onthaalbediende in gezondheidszorg
Presentatie introductie BGL
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Werk voor de amusementshal Pleasure Palace VOORAF ! Neem de checklist van deze praktijkoefening voor je en lees de informatie goed door! Neem met name.
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
Leiderschap en organisatie
Professioneel-kritische Instelling
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-kritische Instelling Training follow-up (dag 2)
Kennismaking (vraag 1 en 2 op de voorkant, 3 en 4 achterop)
Kennismaking (vraag 1 en 2 op de voorkant, 3 en 4 achterop)
Culturele receptie – wat, hoe, waarom?
Coachen ICT bijeenkomst 10 oktober 2006 “Ook een coach heeft een coach nodig.”
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Waar maak jij je druk over?. Zoek jij het koninkrijk?
Ken je kracht…Deel je kracht…
Hoofdstuk 1 Geld en Welvaart
De dag van het solliciteren - introductie
Presentatie Bijeenkomst 1
Inwerken Niveau 4 Kerntaak 1 PM Blz. 73.
Ondernemersraad Een ondernemingsraad bestaat uit leden die door de in de onderneming werkzame personen rechtstreeks uit hun midden worden gekozen. Hun.
HS 3 Het verkoopgesprek.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Etalage Domotica. Afspraak met de klant maken Bereid samen het telefoongesprek voor. Voer het telefoongesprek Juiste toon spreken, duidelijk en verstaanbaar.
Meer inzicht en grip op financiële redzaamheid. Programma Welkom Inleiding Voorstelrondje Armoede/schulden Signaleringslijst Financien Afronding.
Even voorstellen .
Thema 1: Beelden van onderwijs Thema 1 Beelden van onderwijs Elk thema bestaat uit een onderzoeksdeel (taakgroep) en een theoriedeel (colleges)
Project verbetering klantenservice
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Kiezen voor keuzedelen
Administratie ‘Wat is administratie?’. Wat is administratie? “Administreren is vastleggen, op papier of elektronisch, wat er in jouw onderneming gebeurd.
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
Training Papegaaien. Inhoud Verwachtingen t.a.v. de training Inzicht + handelen Beelden bekijken Oefenen en ervaren Aansluiten WVTTK Vragen?
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Scholengemeenschap Lelystad
Werkwijze telefoon & balie
Professionalisering Sociaal Werk
Zorg & technologie Fieldlab.
Training: Inloggen en Zoeken
Agressie en geweld Voorlichting
(Bijna) iedereen doet het
Organizing op de zakelijke markt Beeuwkje Jager
Communicatie 3e les.
Lage gezondheidsvaardigheden en laaggeletterdheid
Training: Inloggen en Zoeken
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.4 Ik en de ander
LinkedIn – Je carriere start nu!
Verkopen Les 3 Niveau 4.
SLB – Uitleg Examens 1VIBH sept-2016.
Plannen en optimaliseren
Welkom Dames!.
over verbouw en nieuwbouw
RECRON Keuzedeel Leisure Leefstijlen
Sollicitatietraining
Zorg jij voor gezelligheid in onze huiskamer?
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Toolbox Communicatie Samen doen we het beter!.
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Marlon de Wilde | september 2018
Omgaan agressieve klanten
Menukaart Gespreksleidraad
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
Maak een Powerpoint of Reader van een Product
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
Workshop Hybride Techniekopleiders
Vragen stellen, closen en weerleggen
Transcript van de presentatie:

Training Balie/Telefoon/Kassa Comgast & Recreatie: Werken met gasten

Balie- en receptiewerkzaamheden

Ervaringen Wat zijn jouw ervaringen met balie en receptiewerk? Wat vind jij van werken achter de balie?

Werkzaamheden Uit wat voor werkzaamheden bestaat balie- en receptiewerk bij een recreatiebedrijf?

In de praktijk Wanneer krijg jij in de praktijk te maken met deze werkzaamheden?

Vaardigheden Welke vaardigheden heeft een receptiemedewerker op een recreatiebedrijf?

Beoordelingsformulier reserveringsgesprek aan de balie Beoordelingscriterium0510 Totaal: Cijfer:

Zakelijk telefoneren

Soorten gesprekken Wat voor soorten zakelijke telefoongesprekken zijn er?

Ervaringen Wat zijn jouw ervaringen met zakelijk telefoneren? Wat vind je van het voeren van een zakelijk telefoongesprek?

In de praktijk Wanneer krijg jij in de praktijk te maken met het voeren van een zakelijk telefoongesprek?

Ergernissen Wat zijn de grootste ergernissen bij zakelijke telefoongesprekken?

Verloop van een inkomend gesprek, ‘op zoek naar je collega’ Hoe verloopt dit inkomend telefoongesprek bij een receptie op een recreatiebedrijf?

Verloop van een inkomend gesprek, ‘informatie over entreeprijs’ Hoe verloopt dit inkomend telefoongesprek bij een receptie op een recreatiebedrijf?

Beoordelingscriteria telefoongesprek ‘informatie over entreeprijs’ Beoordelingscriterium0510 Totaal: Cijfer:

Kassahandelingen

Ervaringen Wat zijn jouw ervaringen met het werken achter de kassa? Wat vind je van werken achter de kassa?

Vaardigheden Wat moet je kunnen om het afrekenen van producten met een klant in goede orde te laten verlopen?

Verloop van de kassahandeling Hoe verloopt de kassahandeling stap-voor-stap?

Beoordelingscriteria Kassahandeling Beoordelingscriterium0510 Totaal: Cijfer: