Animatie van objecten Overgangen tussen dias Actieknoppen Verpakken van de presentatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
POWERPOINT door Seniorweb Hulst Willem Steenbeek.
Advertisements

Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Workshop 3 deel 1: Marketing
Pimp your Powerpoint 7 juni 2011
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Erik Hemmes\Trade Marketing Services Heuvellaan JL Hilversum The Netherlands T +31 (0) F +31 (0) E.
Mos-oefening voor PowerPoint
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Presentatie effectstudie komst Aldi
GfK Supermarktkengetallen
Bedrijfseconomie Uitwerking opgave (pagina 396)
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
GfK Supermarktkengetallen
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Massa’s en massaverhoudingen bij een chemische reactie
Hoeveelheidsaanpassing II
24 september 2014 Dit is de titel van deze presentatie Naam Auteur (optioneel) Functie (optioneel) Diagnostiek Prof.dr. M.P. van Dieijen-Visser Lid Raad.
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | september 2014
Veroudering Door: Joep en Tim
Welkom bij Immersive space, de flashles Tijdens deze lessen, leren wij je werken met het programma adobe flash.
 Vier groepjes, elk groepje werkt één typologie of trekbenadering uit.  Dit uur en volgend uur de tijd voor.  22 November voorstellen aan de rest van.
Presentatie werkwijze Gaven- en Talentenbank. Waarom een gaven- en talentenbank? Samen “gemeente zijn” = iedereen zet zich in! Mensen kunnen hun steentje.
Waaraan moet een goede presentatie voldoen??
Een bestaande presentatie gebruiken Computerwijs.
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
Hoe ver is jouw moestuintje?
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | oktober 2014.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 7 Concurrentie.
Een goede powerpoint- presentatie
Het Logospel Les 1 Functies van beelden – Groep 6 Drentse Cultuuracademie Theater/Bioscoop De Nieuwe Kolk.
Zet de letters leesbaar rechtop en niet in spiegelbeeld. Plaats ze in de juiste volgorde (van links naar rechts). Zorg dat alles netjes op een rij staat.
Hoofdstuk 1 Budgetlijn A3b.
Significante cijfers Wetenschappelijke notatie a • 10b
Schitteren in Zijn licht De markt van “de big mac” PrijsQVQAAanbodoverschot /tekort € 4,- € 3,50 € 3,- € 2,50 € 2,- € 1,50 € 1,-
Wat gaan we vandaag doen?  Voorbereiding op toets 17 mei 2016 lesuur 7  Eerst luister je / noteer je wat er in de toets komt. Vervolgens mag je:  Naar.
Gewoon een goede rekenles, hoe doe je dat? Anneke van Gool.
Schatronde.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Advies aan gemeenteraad Bergen
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Hoofdstuk 2 De winstmarge VWO 3
Lesbrief Vervoer H2.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
Uitslag enquête winkelvoorziening
voedselveilig gebruik van gerecycled kunststof
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Hoofdstuk 5 Les 2: Markten.
Vraag en antwoord Voorbeelden en technieken
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Delve.
Hoofdstuk 21 Overgangen en Animaties
Hoofdstuk 5 Les 3: Markten.
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
Leo de kock gemaakt door het groepje van leo de kock.
De Radboud Kids: Meet the professor quiz
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Workshop (H) eerlijke chocolade
Transcript van de presentatie:

Animatie van objecten Overgangen tussen dias Actieknoppen Verpakken van de presentatie

Inzet van animaties 1.Stel een vraag 2.Laat de klas nadenken en antwoorden 3.Geef met een animatie het juiste antwoord

Markt van vraag en aanbod De katoenoogst in India is opgegeten door de BollWeevil. Welke lijn gaat schuiven naar welk nieuw marktevenwicht? Hoeveelheid in Tonnen Prijs per ton A B C D E F G H I

Race naar meeste omzet Welke supermarkt is het eerst bij de € ton Albert Heijn Jumbo Superunie Aldi Lidl Rest € € € Totale omzet Supermarkten in Nl: € 35 mrd in 2015

Bevolkingspyramide

Pop up

Flip bord Nous á l’école gaan allons