De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verkennen van de opdracht..  Voorbereiden van het gesprek met helma  Het gesprek met Helma.  Verslag maken van het gesprek met Helma.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verkennen van de opdracht..  Voorbereiden van het gesprek met helma  Het gesprek met Helma.  Verslag maken van het gesprek met Helma."— Transcript van de presentatie:

1 Verkennen van de opdracht.

2  Voorbereiden van het gesprek met helma  Het gesprek met Helma.  Verslag maken van het gesprek met Helma

3  Individueel verslag  Voortaan studieboeken meenemen. Filmpje tomkids:  3Z50&feature=youtu.be 3Z50&feature=youtu.be

4  Wat is het probleem?  Wie heeft te kampen met het probleem?  Wanneer treedt het probleem op?  Waarom is het een probleem?  Waar doet het probleem zich voor?  Hoe is het probleem ontstaan?

5  Lees: van Donk en van Maanen – hfst 3: Kies een techniek (zie paragraag 3.3 e.v.) en werk deze techniek uit om zicht te krijgen op het probleem.  Wat is het probleem achter het probleem?

6  Schrijf zoveel mogelijk steekwoorden op die te maken hebben met de inkleuring van het probleem.

7  Verzamelen uur bij de Klinker.  Openbare Daltonbasisschool de Klinker  Bernardus IJzerdraatsingel 1  3123 CC Schiedam (Woudhoek)   Ruimte op de Klinker (groep 8 lokal, directeur Hans Loendersloot) Metro naar richting Schiedam – Marconiplein Tram 24 richting Holy Tramhalte Schubertplein uitstappen. Lopen naar IJzerdraatsingel

8  Klinker: Fransien Dröge,  Kleurrijk Margerie Streefland: Telefoonnummer is prive dus lastig om te geven.  Regenboog Sylvia Noordijk,

9 1. Bezoek aan de school – Regenboog: 2 okt uur gesprek met Sylvia, ontmoeting kinderen. 1. Bezoek de kinderen. 2. De wijk verkennen – foto’s maken. 3. Denk aan je ‘plan van aanpak’ maken. 4. Volgende week gaan jullie eerst naar je school en je bent om uur op de hogeschool.

10  2. Zijn de vrijwilligers voor de tussentijdse opvang betrokken geweest om deze projecten bij hun mogelijk te maken. Nee niet echt. M.a.w. weet je de belangen van de vrijwilligers om medewerking te verlenen. Enorm verschil in wat mw vinden. Vandaar ook aansluiting bij wat ze kunnen en uitleg wat nut is van activiteiten.  3. Ik heb van Irene begrepen dat je de participatie van de vrijwilligers erg belangrijk vindt bij de totstandkoming van het project. Heb je daar ook een spciale reden voor? Zij moeten het plan straks uitvoeren. Dus gemotiveerd zijn en het aan kunnen. Werkt het even niet -om wat voor reden dan ook- dan laten ze het liggen.  4. Ik ben erg nieuwsgierig naar je eigen belang om mee te doen met dit project. Kan je hier iets korts over zeggen. stap verder in de ontwikkeling van de TSO, leuk om te zien wat het oplevert, goed om je eigen ideeen aan te scherpen en te toetsen, studenten kennis laten maken en kans geven. dus verscheidenheid aan redenen.  5. Begreep ik het goed van Irene dat de leraren van de school niet direct belanghebbenden zijn voor de opzet van het project? Wisselend per school hoe de betrokkenheid is met de TSO. wel indirect belang: goed TSO=ontspannen kind en tevreden ouders. Is mn gericht op de TSO en de TSO mw. 


Download ppt "Verkennen van de opdracht..  Voorbereiden van het gesprek met helma  Het gesprek met Helma.  Verslag maken van het gesprek met Helma."

Verwante presentaties


Ads door Google