De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?"— Transcript van de presentatie:

1 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?

2 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Vistaprint visitekaartjes op Amazon.com

3 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Flyerzone koopt menukaartenspecialist

4 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel “Nicht gegen Sie”

5 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel “Drukwerk dood? Mooi niet.”

6 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Klantcontact

7 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Grafenia: “VK te duur voor EU”

8 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 “We zijn niet alleen een heel goede drukkerij, maar ook specialist in e-commerce en marketing.” Michael Fries, CEO van Onlineprinters.

9 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..

10 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..

11 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..

12 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015. De ranglijst is gebaseerd op onderzoeken in de periode augustus 2014 tot en met juli In totaal zijn websites beoordeeld door respondenten met unieke websitebeoordelingen.

13 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015. o.a. Drukwerkconcurrent.nl, Drukwerkdeal.nl, Drukzo.nl

14 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p Categorie Retail

15 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p Categorie Retail

16 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p lessen van de winnaars in de WUA! Top 100: 1.“Ons geheim? Stel de klant centraal!” 2. Zorg voor consistente ervaring over kanalen heen 3. Blijf vernieuwen en ontwikkel vanuit mobile first 4.Implementeer snel 5.Data, profilen en targeten – wat verwacht de klant?

17 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p “De digitale arena wordt steeds belangrijker en op het web geldt één regel: The winner takes it all. Ook in 2015 zien we dat de nummer 1 gemiddeld in een markt 52,3% meer voorkeur pakt dan de nummer 2. Alleen de beste zijn telt.” Daan Tames CMO WUA!

18 Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?


Download ppt "Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?"

Verwante presentaties


Ads door Google