De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage 45.000.

Verwante presentaties


Presentatie over: "TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage 45.000."— Transcript van de presentatie:

1

2 TED ted

3

4 BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage 45.000 + 1.000 scholen 7 t/m 10 jaar PAUZE Oplage 250.000 1.300 middelbare scholen DEZE WEEK Oplage 150.000 11 t/m 15 jaar16 t/m 20 jaar21 t/m 25 jaar Kidsweek Junior Oplage 10.000 Site:7.500 bez Kidsweek Oplage 35.000 Site: 120.000 bezoekers Kidsweek “Senior” Start oplage 40.000 Lancering najaar 2008 Fibula Blad over geschiedenis Blad voor HBO en WO In ontwikkeling Jongerenplatform P A R T I C U L I E R E N

5 Kidsweek Junior (in de Klas)‏ Kidsweek Junior Krant Particuliere abonnees Oplage: 10.000 In de Klas krant + leskaarten Oplage: 45.000 + 1.000 scholen Digitaal Kidsweek Junior Journaal (in ontwikkeling met ANP)‏ Site voor leerkrachten (wordt opgestart per 1 september)‏ Site voor ouders (wordt opgestart per 1 september)‏ Digitaal Boeken Journaal (verschijnt nu maandelijks )‏ Kidsweek Junior site Leuk lezen!

6 Volkskrant Heeft meer klanten dan ooit o Totaal aantal abonnementen 11% toegenomen o In drie jaar van 253.000 naar 283.000 abonnees in 2007 Bron: abonnementenbestand de Volkskrant peildatum 17 augustus 2008

7

8 Mijlpalen Volkskrant Online o Bereik stijgt met 56% naar 10% in 2008 o 1.601.000 uniek bereik (Bron: STIR, juli ‘08)‏ o Opinie site in maart 2008: VK columnisten en bezoekers (90.000 uniek bezoek) o Mobiel nieuwe site in juli 2008: explosieve stijging pageviews (van 150.000 naar 500.000 per maand)‏

9 Mijlpalen Volkskrant Online o EN.nl: Nieuwssite zonder redactie o Volkskrantblog: Best of Blogs Award 2007 ( 300.000 uniek bezoek)‏ o Advertentiepropositie: homepage take-over o Behavorial Targeting in samenwerking met Trouw, NRC en DAG

10

11

12

13 Functiesites & Samenwerking

14 Gratis

15 o Kranten zijn commerciële media organisaties. o De positie van kranten is afhankelijk van gezonde bedrijfsexploitatie, ook in het digitale tijdperk. o Let op de frenemies Onze toekomst

16 Komkommers komkommers


Download ppt "TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage 45.000."

Verwante presentaties


Ads door Google