De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS."— Transcript van de presentatie:

1

2 Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS

3 Doelstelling Concept Playing Kids Programma’s Strategie Marketing Nintendo en Wii Doelgroep Concurrentiestrijd Playing Kids raming Playing Kids typologiën INHOUD

4 Binnen 5 jaar een keten van minimaal 20 PLAYING KIDS vestigingen, te openen in winkelcentra waarbij de kinderen in een veilige en kindvriendelijke omgeving centraal staan. PLAYING KIDS moet zich binnen deze termijn ontwikkelen tot een merknaam die wordt geassocieerd met veiligheid, kindvriendelijk, educatie en plezier. PLAYING KIDS zal de 5 sterren service van ieder winkelcentrum worden: daar waar de ouders winkelen kunnen de kinderen ontspannen, spelen en leren. DOELSTELLIN G

5 PLAYING KIDS is een veilige, hoog kwalitatieve omgeving waarin kinderen een leuke, positieve, sportieve en educatieve vrijetijdsbesteding wordt geboden, terwijl de ouders rustig kunnen winkelen. PLAYING KIDS geeft een toegevoegde waarde aan ieder winkelcentrum. PLAYING KIDS is een superservice van de winkeliers voor de consument. PLAYING KIDS HET CONCEPT

6 De wereld verandert. De leefomgeving voor kinderen wordt minder vriendelijk en onveiliger. PLAYING KIDS biedt een concept waarbij het kind in een veilige kindvriendelijke omgeving kan relaxen. Bij PLAYING KIDS worden kinderen betrokken bij het spel met andere kinderen terwijl de ouders hun eigen programma kunnen volgen, hier ontmoeten zij nieuwe vriendjes. PLAYING KIDS heeft diverse programma’s waardoor een bezoekersstroom gegarandeerd wordt en de kinderen graag terugkomen. Het gaat er om dat er wordt gewinkeld daar waar de kinderen het naar hun zin hebben. PLAYING KIDS

7 Tijdens het winkelen kost het voor iedere ouder erg veel energie om de kinderen in de gaten te houden. De angst dat het kind weg is slaat meerdere malen om het hart. Dit gaat ten koste van ‘quality time’ winkelen. Zeker in het belang van de winkelier is PLAYING KIDS de oplossing om de consument dat te laten doen waar hij voor komt, namelijk winkelen. WEET WAAR ZE ZIJN

8 PLAYING KIDS het merk wordt een duidelijk herkenbaar en betrouwbaar merk dat hoogwaardige kwaliteit biedt door: kennis en expertise van de kinderopvang een hoogwaardige omgeving te bieden hoogwaardige spel- en leerconcepten aan te bieden in te spelen op de speel- én leerbehoefte van kinderen STRATEGIE

9 De marketing zal geschieden middels free publicity. PLAYING KIDS is een belangrijke tool voor het winkelcentrum en voor de winkeliersvereniging. Deze partijen zullen het in hun marketing meenemen. De etalage: ieder kind dat langs loopt zal andere kinderen zien spelen en naar binnen willen om te ontdekken wat daar is. Via de scholen en hyves omgevingen zal bekendheid gemaakt worden. Het is belangrijk dat de kinderen zelf regelmatig een paar uurtjes naar PLAYING KIDS willen. Een actieve internetcampagne. De winkeliers zullen middels een loyaliteitsprogramma hun klanten toegangskaarten dan wel kortingsbonnen voor PLAYING KIDS aanbieden. Bijvoorbeeld bij besteding van 100 euro een uur toegang tot PLAYING KIDS. MARKETIN G

10 In iedere vestiging zal een Nintendo store geplaatst worden. De nieuwste games zullen hier verkrijgbaar zijn en alle Nintendo games zijn bij PLAYING KIDS uit te testen. Voor Nintendo zal dit een geweldige exposure zijn op een plek waar de doelgroep met grote regelmaat komt. Kinderen willen daar winkelen waar een PLAYING KIDS is en zullen hun ouders daar ook om vragen. Dit bevordert de aantrekkingskracht van het winkelcentrum. De sporten die door de kinderen worden beoefend in PLAYING KIDS zullen door anderen worden gezien, waarna zij dit ook willen beleven. De verkoop van Nintendo zal hierdoor worden gestimuleerd. Bij aankoop van een Nintendo product zijn PLAYING KIDS uren te winnen. Bij een Nintendo game-competitie zijn Nintendo producten te winnen (plus ranking list per week of per maand). NINTENDO EN Wii

11 Alle kinderen waarvan de ouders wel eens boodschappen doen DOELGROEP

12 PLAYING KIDS gaat de concurrentiestrijd aan met gevestigde kinderrecreatiecentra door: Hoger kwaliteitsniveau Herhalingsbeleving Educatieve elementen spelenderwijs toe te passen Combinatie van fun en educatie Specifieke gescheiden aandacht voor de leeftijdsgroepen van 3 tot 6 en van 7 tot 12 jaar Veiligheid Gekwalificeerd personeel DE CONCURRENTIESTRIJ D

13 De inkomsten van PLAYING KIDS Belegger winkelcentrum Winkeliersvereniging Entreegelden Sponsoren Nintendo Coffee en Fruitshakebar Verjaardagen PLAYING KIDS RAMING

14

15

16 Entrance Reception/coffee fruitshake bar Wii gaming wall Activity mattress Live gaming display Art bench Club zone Kids theatre Cinema wall Doll houses

17 ENTREE art table reception coffee bar/ shop fruit bar 360 Wii zone backoffice club zones cinema wall theatre/cinema live gaming activity mattress activity house changing area storage game cocoons toilets sitting bench family seating VIEW OF CHILDREN PLAYING WII FROM BELOW PLAYING KIDS CONCEPT SKETCH

18 PLAYING KIDS TYPOLOGIES ENTRANCE external lounge seating graphic floor design live gaming display entrance logo portal reception/coffee lounge security zone waiting lounge game retail shop

19 PLAYING KIDS TYPOLOGIES reception adults/children security check children’s reception step 270 degree view coffee/smoothies salads/sandwiches/soup RECEPTION/COFFEE/FRUITSHAKE BAR

20 PLAYING KIDS TYPOLOGIES interactive playing latest game selection graphic floor design NINTENDO Wii Wii GAMING WALL

21 PLAYING KIDS TYPOLOGIES playing objects quiet spots clubs learning zones ACTIVITY MATTRESS

22 PLAYING KIDS TYPOLOGIES external lounge seating interactive playing latest game selection child/audience interaction LIVE GAMING DISPLAY

23 PLAYING KIDS TYPOLOGIES work area library children’s lab artist tools display cupboard ART BENCH

24 PLAYING KIDS TYPOLOGIES workshops quiet zone NINTENDO DS book selection interactive objects CLUB ZONE

25 PLAYING KIDS TYPOLOGIES workshops cinema screen (premier) stage audience seating changing rooms theatre props KIDS THEATRE

26 PLAYING KIDS TYPOLOGIES cinema cocoons film choice 1-2 children comfort seats audio visual CINEMA WALL

27 PLAYING KIDS TYPOLOGIES doll houses inserted into wall playful situations children’s scale DOLL HOUSES

28 PLAYING KIDS LOCATION Playing Kids 600 m2 1e etage

29 PLAYING KIDS LOCATION Playing Kids 600 m2 1e etage SCHEEPJESHOF Veenendaal

30 ENTREE Wii wall art table reception coffee bar/ shop fruit bar backoffice club zones cinema wall theatre/cinema live gaming activity mattress activity house changing area storage game cocoons toilets PLAYING KIDS PLAN fire exit lift sport zone sitting bench family seating VIEW OF CHILDREN PLAYING WII FROM BELOW 80-100 CHILDREN 10 STAFF advertising wall storage children’s tables 360 Nintendo Wii zone

31 PLAYING KIDS AXO Wii wall art table reception coffee bar/ shop fruit bar 360 Nintendo Wii zone backoffice club zones cinema wall theatre/cinema live gaming activity mattress activity house changing area storage game cocoons toilets fire exit sport zone sitting bench family seating VIEW OF CHILDREN PLAYING WII FROM BELOW children’s tables advertising wall branding entrance stair liftENTREE

32 PLAYING KIDS Impression

33

34 D/DOCK Design Development Nieuwe Spiegelstraat 36 1017 DG Amsterdam T.+ 31 (0)20 420 13 32 F.+ 31 (0)20 428 37 55 www.ddock.nlwww.ddock.nl Pieter Stokkink E-mail:pstokkink@planet.nlpstokkink@planet.nl


Download ppt "Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS."

Verwante presentaties


Ads door Google