De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het vaststellen van prioriteiten Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 6 overboeking (ander hotel na aankomst) 34 27 27 26 rekening niet in orde 32.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het vaststellen van prioriteiten Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 6 overboeking (ander hotel na aankomst) 34 27 27 26 rekening niet in orde 32."— Transcript van de presentatie:

1 Het vaststellen van prioriteiten Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 6 overboeking (ander hotel na aankomst) rekening niet in orde hotelkamer niet zoals in folder eten in hotel afstand naar het strand accommodatie in bus reistijd overige klachten Totaal PARETO-TABEL (80-20-regel) (bron: VSOP)

2 PARETO-DIAGRAM (bron: VSOP) aantal klachten cum. % ov. klacht- nummer

3 Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 705 schade wordt niet op tijd uitbetaald verkeerde adressering polis meer dan 2 keer doorverbonden polisvoorwaarden zijn onleesbaar schade wordt niet vergoed verkeerd bedrag overgemaakt beperkte openingstijden overige klachten Totaal Praktijkvoorbeeld PARETO-TABEL NOVA SCHADEVERZEKERINGEN


Download ppt "Het vaststellen van prioriteiten Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 6 overboeking (ander hotel na aankomst) 34 27 27 26 rekening niet in orde 32."

Verwante presentaties


Ads door Google