De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

EINDEVALUATIE KAMPEER TV VOORJAAR 2015. Periode 04-01-2015 t/m 14-03-2015 10 reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "EINDEVALUATIE KAMPEER TV VOORJAAR 2015. Periode 04-01-2015 t/m 14-03-2015 10 reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen."— Transcript van de presentatie:

1 EINDEVALUATIE KAMPEER TV VOORJAAR 2015

2 Periode t/m reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen Uitzenddag zaterdag, tijdstip 14:55 Zender RTL 4 Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

3 Profiel Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m % 59%41% 42%

4 Gemiddelde kijkdichtheid Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

5 Gemiddelde kijkdichtheid reguliere afleveringen 1,2% bij Boodschappers jaar Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m ,2%

6 Netto bereik en GCF Kampeer Tv (6+) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m ,6% 16,0% 1,6 2,1

7 Umfeld Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

8 Kampeer Tv behaalt een zenderaandeel van 7,6% in Bds jaar Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m ,6%

9 Ruim playlist starts voor Kampeer TV 42% 47% 12% Bron: comScore, periode: periode: t/m

10 BIJLAGEN

11 Resultaten Kampeer Tv 37%59%41% (6+) (6+) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

12 Performance Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

13 Performance Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

14 Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

15 Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

16 Zenderaandeel per reguliere uitzendingen Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

17 Zenderaandeel: Aantal personen uit de doelgroep dat naar een zender/programma heeft gekeken, uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal kijkers van die doelgroep op dat moment. Kijkdichtheid: Aantal personen dat naar een uitzending heeft gekeken (programma, reclameblok of spot), uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal personen in de doelgroep. Netto bereik: Aantal personen uit de doelgroep dat tenminste 1x naar het programma (of een deel ervan) heeft gekeken. Gemiddelde contactfrequentie: Getal dat aangeeft hoe vaak personen uit de doelgroep naar het programma hebben gekeken. Selectiviteit: Een verhoudingscijfers (index) dat aangeeft in welke mate een specifieke doelgroep naar een zender/programma heeft gekeken t.o.v. doelgroep 13+. Netto fractie: Netto fractie is dat deel van het programma dat door de kijkers gemiddeld van een programma is gezien, waarbij netto fractie = 100 betekent dat alle kijkers het programma in zijn geheel hebben gezien. Bijlagen mediabegrippen

18


Download ppt "EINDEVALUATIE KAMPEER TV VOORJAAR 2015. Periode 04-01-2015 t/m 14-03-2015 10 reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen."

Verwante presentaties


Ads door Google