De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Van Kavel tot Kasteel. Copyright Networks Unlimited 2002 Format en propositie 2006 Voor de 4e maal in successie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Van Kavel tot Kasteel. Copyright Networks Unlimited 2002 Format en propositie 2006 Voor de 4e maal in successie."— Transcript van de presentatie:

1 Van Kavel tot Kasteel

2 Copyright Networks Unlimited 2002 Format en propositie 2006 Voor de 4e maal in successie

3 Copyright Networks Unlimited 2002 Factsheet Programma naam: Van Kavel Tot Kasteel Zender: RTL4 Programma duur: ca. 24’00’’ Timeslot regulier: vanaf zaterdagmiddag 2 september, 17.30 tot 18.00 uur* Timeslot herhaling: zondag 12.00 tot 12.30 uur Aantal afleveringen: 13 Doelgroep: A, B1, B2 – 20 / 49 jaar Verwacht aantal kijkers: 300.000 – 700.000 (gemiddeld 450.000)** * onder voorbehoud ** gebaseerd op voorgaande jaren

4 Copyright Networks Unlimited 2002 Performances 2005 Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 01-09-05 tot en met 27-11-05

5 Strategisch doel (1) Kopers en huurders: zijn zich bewust van de grote impact van energie op hun wooncomfort en woonlasten zien de directe relatie tussen de snelle ontwikkelingen op het gebied van energie (prijzen, opraken van fossiele brandstoffen) en hun wooncomfort en woonlasten en stellen op basis van hun inzicht kritische vragen: –bij aankoop van een nieuwe woning –bij aankoop van een bestaande woning –bij het aangaan van een huurcontract –bij verbeteringen in hun woning (individueel of collectief)

6 Strategisch doel (2) Kopers en huurders: hebben voldoende kennis om in hun bestaande woning het energiegebruik terug te dringen, zowel voor wat betreft de installatie als het gebruik van die installatie hebben voldoende bagage om de kritische vragen te stellen of zelf verbetering in de installatie of in het gebruik door te voeren –basis kennisniveau –weten de weg om de juiste informatie te vinden

7 Strategisch doel (3) Aanbieders (projectontwikkelaars, corporaties, makelaars etc) zijn zich bewust dat hun klanten steeds kritischere vragen gaan stellen over wooncomfort en energie gaan op het gebied van wooncomfort en energie steeds meer en betere woningen aanbieden

8 Thema: kopers/huurders kunnen wat kiezen keuzen op het gebied van energiegebruik, comfort, klimaatbeheersing keuzen op het gebied van woningindeling, kavel etc keuzen op het gebied van uitrusting van de woning.

9 Afzender: EnergiekWonen Consumentenlabel van de Projectgroep Duurzame Energie Projectontwikkeling Woningbouw

10

11

12

13 EnergieTip SenterNovem en Milieu Centraal 2 september 2006: Energiemeter onder andere gekoppeld aan het energiegebruik van een airco 9 september 2006: Isoleren van de woning 16 september 2006: Zonneboiler 23 september 2006: Natuurlijke ventilatie: natuurlijke toevoer en mechanische afzuiging 30 september 2006: Ventilatie HR/WTW 7 oktober 2006: CV-ketel vervangen door een HR-ketel 14 oktober 2006: Isolerende beglazing. 21 oktober 2006: Groene stroom 28 oktober 2006: Energiebesparing voor warmwater door optimale leidingloop 4 november 2006: De Energielastenverlager 11 november 2006: Hotfill vaatwasser en wasmachine 18 november 2006: Inregelen cv-systeem (inhakend op campagne VROM) 25 november 2006: Elektriciteitsgebruik ten gevolge van standby stand

14 Items Projectgroep Duurzame Energie Projectontwikkeling Woningbouw (23 september) Ballast Nedam (9 en 16 september) Panagro (2 september) Rabo Vastgoed Essent CHI

15 Projectgroep DEPW Met Peter Barendse Ron van Geloven Wim Kleingeld Locatie Project Groosman, OOsterheem, Zoetermeer Uitzending Zaterdag 23 september


Download ppt "Van Kavel tot Kasteel. Copyright Networks Unlimited 2002 Format en propositie 2006 Voor de 4e maal in successie."

Verwante presentaties


Ads door Google