De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Zenderprofiel De enige echte mannenzender van Nederland Core doelgroep: Mannen jaar Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Zenderprofiel De enige echte mannenzender van Nederland Core doelgroep: Mannen jaar Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning."— Transcript van de presentatie:

1

2

3 Zenderprofiel De enige echte mannenzender van Nederland
Core doelgroep: Mannen jaar Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning Nieuws, sport, films en series Vorm en inhoud zijn mannelijk: Praat zoals mannen tegen mannen praten

4 De zender voor echte mannen

5 Performance Man 20-49 jaar 2007/2008
Jan-mei zenderaandeel % % 16% groei! Bron: SKO, – uur

6 Najaar: work hard, play hard
Maandag: Male interest avond Daytime: RTL Z Vooravond: The A-team The Knight Rider Ice Road Truckers en nieuw auto-programma RTL Poker Dinsdag: Series, films & voetbal Dubbele blockbusters met echte mannen Jong Oranje en KNVB Beker Woensdag: Donderdag: Vrijdag: Series & voetbal The Unit, Killer Instinct en Jupiler League Zaterdag: Autosport & films RTL GP Dubbele film Zondag: Autosport, film & documentaires Film en mannelijke documentaires

7 Start AV RTL 7

8

9

10 AV RTL 5 vertrouwde programma’s

11 Zenderprofiel Jong Uitdagend Eigenzinnig Core doelgroep: jaar

12 De zender voor jong volwassenen

13 Fase 1: voorjaar 2008 Performance 20-34 jaar
Mei recordmaand zenderaandeel RTL 5 Bron: SKO, – uur

14 Fase 2: najaar 2008 Sterke programmamerken:
Holland’s and America’s Next Top Model Project Catwalk Expeditie Robinson Deal Or No Deal Prison Break ‘24’

15 Fase 2: najaar 2008 Nieuwe programma’s: Can’t Buy Me Love Rock Nation
So You Think You Can Dance Echte Gooische Meisjes Hoe Word Ik Mama In Amsterdam-Zuid?

16 AV Nieuwe programma;s RTL 5

17

18

19 AV RTL 8 vertrouwde programma’s

20 Zenderprofiel De vrouwenzender van RTL Nederland
Vrouwelijk, warm, vertrouwd, een rustmoment Core doelgroep: Vrouwen jaar Afzonderlijke avonden: prime time helder geprofileerd Basis programma’s: Vrouwelijke films, vrouwelijke series, en meer ‘eigen’ programma’s die het vrouwelijke karakter onderstrepen

21 De zender voor vrouwen

22 Performance Vrouw 20-49 jaar v.a. start
Zenderaandeel Sep-dec ,3% Jan-15 jul ,6% 9% groei! Bron: SKO, – uur

23 Najaar: meer vrouwelijke content
Maandag: Serie avond Oprah Queer Eye For The Straight Guy Dr. Phil Gooische Vrouwen 4, ‘Til Death, Old Christine Dinsdag: Film avond Herkenbare Klassiekers Woensdag: Waargebeurde verhalen avond Vrouwenfilms Donderdag: Nederlands product De Naakte Waarheid, Irish Matchmaker, Fashion Trix, Liefdes Makelaar Vrijdag: Vrouwelijke RTL 4 programma’s Het Zesde Zintuig: Plaats Delict, Ik Wed dat Ik Het Kan Zaterdag: Van Etter Tot Engel Dubbele film Zondag: De Perfecte Partner Brothers & Sisters, Missing, Boston Legal

24 Evt AV Brothers & Sisters

25 Najaar: meer vrouwelijke content
Maandag: Serie avond Oprah Queer Eye For The Straight Guy Dr. Phil Gooische Vrouwen 4, ‘Til Death, Old Christine Dinsdag: Film avond Herkenbare Klassiekers Woensdag: Waargebeurde verhalen avond Vrouwenfilms Donderdag: Nederlands product De Naakte Waarheid, Irish Matchmaker, Fashion Trix, Liefdesmakelaar Vrijdag: Vrouwelijke RTL 4 programma’s Het Zesde Zintuig: Plaats Delict, Ik Wed dat Ik Het Kan Zaterdag: Van Etter Tot Engel Dubbele film Zondag: De Perfecte Partner Brothers & Sisters, Missing, Boston Legal

26 AV RTL 8 nieuw

27

28

29 AV RTL 4 vertrouwde programma’s

30 Zenderprofiel Dé familiezender van Nederland:
Amusement, nieuws, info, drama en soap Marktleider Boodschappers jaar Positief, informatief, grote diversiteit, topkwaliteit, vertrouwd en vernieuwend Heldere thema-avonden: Series, lifestyle, hulp(spiritualiteit), films en beste familie-entertainment Sterren en personalities

31 De zender voor het moderne gezin

32 Performance Boodschappers 20-49 jaar 2007/2008
Jan-mei zenderaandeel % % 4% groei! 4% groei voor de marktleider is een prestatie! Bron: SKO, – uur

33 Najaar: vertrouwd en vernieuwend
Maandag: Serie avond Editie NL RTL Boulevard RTL Nieuws & Weer GTST CSI Las Vegas, CSI NY, Bones, Baantjer Dinsdag: Lifestyle Uitstel Van Executie, Bouwval Gezocht, TV Makelaar, Herrie Aan De Horizon, Gordon Ramsay Woensdag: Nederlands product (vrouwelijk) Gillend Naar Huis, De Naakte Waarheid, All You Need Kerst Donderdag: Hulp & Spiritueel Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!, Het Zesde Zintuig: Plaats Delict, Derek Ogilvie, Char Vrijdag: Film avond Blockbusters: Lord Of The Rings, Miami Vice, The Da Vinci Code Zaterdag: Familie entertainment Eigen Huis & Tuin Bestemming NL Camping Life RTL Nieuws & Weer Million Dollar Wedding, Ik Hou Van Holland, X FACTOR Het Moment Van De Waarheid Zondag: Drama & Spelshows Life & Cooking Achmea Kennisquiz, Gooische Vrouwen, Ik Wed Dat Ik Het Kan, Miljoenenjacht

34 AV rtl 4 nieuwe programma’s

35

36


Download ppt "Zenderprofiel De enige echte mannenzender van Nederland Core doelgroep: Mannen jaar Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning."

Verwante presentaties


Ads door Google