De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Zenderprofiel •De enige echte mannenzender van Nederland •Core doelgroep: Mannen 20-49 jaar •Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Zenderprofiel •De enige echte mannenzender van Nederland •Core doelgroep: Mannen 20-49 jaar •Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning."— Transcript van de presentatie:

1

2

3 Zenderprofiel •De enige echte mannenzender van Nederland •Core doelgroep: Mannen jaar •Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning Nieuws, sport, films en series •Vorm en inhoud zijn mannelijk: Praat zoals mannen tegen mannen praten

4 De zender voor echte mannen

5 Performance Man jaar 2007/2008 Bron: SKO, – uur Jan-mei zenderaandeel % % 16% groei!

6 Najaar: work hard, play hard Maandag:Male interest avond Daytime: RTL Z Vooravond: The A-team The Knight Rider Ice Road Truckers en nieuw auto- programma RTL Poker Dinsdag: Series, films & voetbal Dubbele blockbusters met echte mannen Jong Oranje en KNVB Beker Woensdag: Series, films & voetbal Donderdag: Series, films & voetbal Vrijdag:Series & voetbalThe Unit, Killer Instinct en Jupiler League Zaterdag:Autosport & filmsRTL GPDubbele film Zondag: Autosport, film & documentaires RTL GPFilm en mannelijke documentaires

7 Start AV RTL 7

8

9

10 •AV RTL 5 vertrouwde programma’s

11 Zenderprofiel •Jong •Uitdagend •Eigenzinnig •Core doelgroep: jaar

12 De zender voor jong volwassenen

13 Fase 1: voorjaar 2008 Performance jaar Bron: SKO, – uur Mei recordmaand zenderaandeel RTL 5

14 Fase 2: najaar 2008 •Sterke programmamerken: Holland’s and America’s Next Top Model Project Catwalk Expeditie Robinson Deal Or No Deal Prison Break ‘24’

15 Fase 2: najaar 2008 •Nieuwe programma’s: Can’t Buy Me Love Rock Nation So You Think You Can Dance Echte Gooische Meisjes Hoe Word Ik Mama In Amsterdam-Zuid?

16 •AV Nieuwe programma;s RTL 5

17

18

19 •AV RTL 8 vertrouwde programma’s

20 Zenderprofiel •De vrouwenzender van RTL Nederland •Vrouwelijk, warm, vertrouwd, een rustmoment •Core doelgroep: Vrouwen jaar •Afzonderlijke avonden: prime time helder geprofileerd •Basis programma’s: Vrouwelijke films, vrouwelijke series, en meer ‘eigen’ programma’s die het vrouwelijke karakter onderstrepen

21 De zender voor vrouwen

22 Performance Vrouw jaar v.a. start Bron: SKO, – uur Zenderaandeel Sep-dec 20073,3% Jan-15 jul 20083,6% 9% groei!

23 Najaar: meer vrouwelijke content Maandag:Serie avond Oprah Queer Eye For The Straight Guy Dr. Phil Gooische Vrouwen 4, ‘Til Death, Old Christine Dinsdag:Film avondHerkenbare Klassiekers Woensdag: Waargebeurde verhalen avond Vrouwenfilms Donderdag:Nederlands product De Naakte Waarheid, Irish Matchmaker, Fashion Trix, Liefdes Makelaar Vrijdag: Vrouwelijke RTL 4 programma’s Het Zesde Zintuig: Plaats Delict, Ik Wed dat Ik Het Kan Zaterdag:Film avondVan Etter Tot EngelDubbele film Zondag:Serie avondDe Perfecte PartnerBrothers & Sisters, Missing, Boston Legal

24 •Evt AV Brothers & Sisters

25 Najaar: meer vrouwelijke content Maandag:Serie avond Oprah Queer Eye For The Straight Guy Dr. Phil Gooische Vrouwen 4, ‘Til Death, Old Christine Dinsdag:Film avondHerkenbare Klassiekers Woensdag: Waargebeurde verhalen avond Vrouwenfilms Donderdag:Nederlands product De Naakte Waarheid, Irish Matchmaker, Fashion Trix, Liefdesmakelaar Vrijdag: Vrouwelijke RTL 4 programma’s Het Zesde Zintuig: Plaats Delict, Ik Wed dat Ik Het Kan Zaterdag:Film avondVan Etter Tot EngelDubbele film Zondag:Serie avondDe Perfecte PartnerBrothers & Sisters, Missing, Boston Legal

26 •AV RTL 8 nieuw

27

28

29 •AV RTL 4 vertrouwde programma’s

30 Zenderprofiel •Dé familiezender van Nederland: Amusement, nieuws, info, drama en soap •Marktleider Boodschappers jaar •Positief, informatief, grote diversiteit, topkwaliteit, vertrouwd en vernieuwend •Heldere thema-avonden: Series, lifestyle, hulp(spiritualiteit), films en beste familie-entertainment •Sterren en personalities

31 De zender voor het moderne gezin

32 Performance Boodschappers jaar 2007/2008 Bron: SKO, – uur Jan-mei zenderaandeel % % 4% groei!

33 Najaar: vertrouwd en vernieuwend Maandag:Serie avond Editie NL RTL Boulevard RTL Nieuws & Weer GTST CSI Las Vegas, CSI NY, Bones, Baantjer Dinsdag:Lifestyle Uitstel Van Executie, Bouwval Gezocht, TV Makelaar, Herrie Aan De Horizon, Gordon Ramsay Woensdag: Nederlands product (vrouwelijk) Gillend Naar Huis, De Naakte Waarheid, All You Need Kerst Donderdag:Hulp & Spiritueel Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!, Het Zesde Zintuig: Plaats Delict, Derek Ogilvie, Char Vrijdag:Film avond Blockbusters: Lord Of The Rings, Miami Vice, The Da Vinci Code Zaterdag: Familie entertainment Eigen Huis & Tuin Bestemming NL Camping Life RTL Nieuws & Weer Million Dollar Wedding, Ik Hou Van Holland, X FACTOR Het Moment Van De Waarheid Zondag: Drama & Spelshows Life & Cooking RTL Nieuws & Weer Achmea Kennisquiz, Gooische Vrouwen, Ik Wed Dat Ik Het Kan, Miljoenenjacht

34 •AV rtl 4 nieuwe programma’s

35

36


Download ppt "Zenderprofiel •De enige echte mannenzender van Nederland •Core doelgroep: Mannen 20-49 jaar •Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning."

Verwante presentaties


Ads door Google