De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden."— Transcript van de presentatie:

1 Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.

2 Maarten van Eck

3

4

5

6

7 Doel Wat wilt u bereiken ? Basiskamp Wat en wie neemt u mee ? Route Welke weg bewandelt u ? Top Juiste moment, juiste tijd

8 Doel Wat wilt u bereiken ? Top K2 Functie/baan

9 Team Welke mensen en instrumenten heeft U nodig om uw doel te bereiken?

10 Route Top K2 Functie/baan

11 Voorbereiding Het komt niet van zelf. Zo spoedig mogelijk beginnen en stap voor stap alles voorbereiden. Richt je basiskamp in !

12

13

14  Heeeeeeeel veeeeel keuzes.  Kies wat bij je past.  Beter 1 goed, dan 10 maar half.  Focus, focus, focus. Basisset LinkedIn, werkt.nl, revl, pinterest, twitter, facebook, youtube.

15  Zorg voor een goede foto.  Maak een profiel en vul het helemaal in.  Vul zoveel mogelijk contactmogelijkheden in.  Claim altijd je ‘vanity’ URL.  Een eenduidig beeld over alle kanalen.  Wees oprecht en eerlijk.  Let op de keywords !

16

17  Vul alle contactmogelijkheden in.  Steekwoorden zijn essentieel.  Geef aan wat je hebt bereikt. Geld,groei,mensen  Denk om taalverschillen (boekhouder/bookkeeper- accountant)  TIP LinkedIn helpt !

18

19 Basiskamp is ingericht. Uw profiel(en) zijn compleet. We gaan verder met het TEAM. Profiel is belangrijk, maar is niet alles. Naast het basisprofiel zijn er andere kanalen die u kunt gebruiken om uw profiel verder te promoten, beter vindbaar te maken, meer gewicht te geven. Twitter…..Ik ben nu hier mee bezig en/of dit is ook interessant Youtube… Visuele ondersteuning. Presentatie, productvideo. Flickr……… Fotomateriaal Facebook.. Goede keuze maken tussen privé en zakelijk. Evt. 2 accounts Blogs………. Analyses, gedachten, discussies ter ondersteuning expertise

20

21  Kanalen moeten elkaar versterken.  Leuke alternatieven zijn weliswaar leuk, maar het moet ook passen. (en zijn slecht vindbaar) pinterest cv + apart cv  Guerrilla tactiek kan, maar dan moet het ook echt briljant zijn ! (voorbeeld $ 60 campagne)

22 $ 60

23  Stap voor stap  Niet alles in een keer en telkens terugkeren  Het ene kanaal versterkt het andere kanaal  Let op voor noise reduction !  Netwerk uitbreiden, deelnemen aan groepen en discussies. Toon uw expertise en verwijs naar basiskamp. Basiskamp is ingericht. Uw profiel(en) zijn compleet. De aanvullende kanalen (het team) staan ook klaar We gaan verder met de ROUTE.

24

25

26  U bent er bijna. U wordt uitgenodigd.  Wederom focus.  Gebruik uw netwerk voor informatie over bedrijf en functie.  Pas eventueel uw profiel nog wat aan.  Juiste moment juist tijdstip  Niet gelukt is GEEN failure !!!!!

27 Top Everest

28 Top K2

29  Baan gevonden  Blijf uw profiel onderhouden  Blijf uw kanalen onderhouden  Voeg opnieuw personen toe aan uw netwerk  Heroverweeg regelmatig of u nog alle kanalen nodig heeft, of wellicht is er weer iets nieuws  Deel, discussieer, blijf communiceren in uw ‘oude’, maar ook in uw nieuwe netwerk.

30

31 Linkedin:


Download ppt "Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden."

Verwante presentaties


Ads door Google