De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klantgericht telefoneren Mogelijke problemen. Vooroordelen en tegenwerpingen Opbellende medewerker –Voorbereiden op tegenwerpingen –Heeft de klant Serieuze.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klantgericht telefoneren Mogelijke problemen. Vooroordelen en tegenwerpingen Opbellende medewerker –Voorbereiden op tegenwerpingen –Heeft de klant Serieuze."— Transcript van de presentatie:

1 Klantgericht telefoneren Mogelijke problemen

2 Vooroordelen en tegenwerpingen Opbellende medewerker –Voorbereiden op tegenwerpingen –Heeft de klant Serieuze bezwaren? Rookgordijn opgetrokken? Klant –Niet gelijk te overtuigen –Laat zich gelden –Verbergt onzekerheid achter rookgordijn

3 Verzet tegen veranderingen Opbellende medewerker –Nieuwe methode aantrekkelijk maken –Tevoren nadenken over Ideeën Mogelijkheden –Streven naar onderhandelen op hoog niveau Klant –Angst voor prestigeverlies –Geen fantasie Toekomst –Bedreigend –Bang voor gevolgen

4 Het opdringen van meningen Opbellende medewerker –Voorbereiden Op de zaak Op de persoon –Positieve deelname Niet te veel beweren Voldoende vragen stellen Gesprek gaande houden Klant –Ziet het niet zitten –Voelt zich onder druk gezet

5 Afdwalen van gedachten Opbellende medewerker –Te eentonig –Klant niet in gesprek betrekken –Geen demonstratie Klant –Niet geboeid –Verveelt zich –Ergernis over tijdverlies

6 Verschil in taal Opbellende medewerker –Spreekt in vaktaal –Verkeerde argumenten bij het type klant Klant –Geen interesse voor vaktaal –Begrijpt geen vaktaal –Voelt zich bedreigd


Download ppt "Klantgericht telefoneren Mogelijke problemen. Vooroordelen en tegenwerpingen Opbellende medewerker –Voorbereiden op tegenwerpingen –Heeft de klant Serieuze."

Verwante presentaties


Ads door Google