De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

VAPthemadag Marchien Folkerts en Paul Westeneng Persoonlijk digitaal leren met.

Verwante presentaties


Presentatie over: "VAPthemadag Marchien Folkerts en Paul Westeneng Persoonlijk digitaal leren met."— Transcript van de presentatie:

1 VAPthemadag Marchien Folkerts en Paul Westeneng Persoonlijk digitaal leren met

2 Waarom persoonlijk leren? Leerlingen hebben verschillende aanvangsniveaus Leerlingen hebben verschillende leervoorkeuren Uitgangspunt: Je leert beter als je leerstof aangeboden krijgt die past bij je niveau en bij je leervoorkeur.

3 Typisch niveauverschil in een klas?

4 De verdeling per onderwerp...

5 leerling 1leerling 2leerling 3 profiel - stijl: reproductief - modaliteit: video - interesse: paarden profiel - stijl: toepassingsgericht - modaliteit: tekstueel - interesse: brommers profiel - stijl: inzicht - modaliteit: auditief - interesse: Ajax

6 leerobjecten leerdoelen hiërarchie voorwaarde leerpad actief gekoppeld aan leerdoel profiel leerling B profiel leerling A profiel leerling C profiel leerling D profielen

7 PulseOn is een open omgeving houdt rekening met niveau en leervoorkeur van de leerling geeft de docent de informatie die nodig is om leerlingen optimaal te begeleiden stimuleert excellente leerlingen tot betere prestaties ondersteunt leerlingen bij het oefenen van zwakke onderdelen geeft ouders gedetailleerd inzicht in de vorderingen.


Download ppt "VAPthemadag Marchien Folkerts en Paul Westeneng Persoonlijk digitaal leren met."

Verwante presentaties


Ads door Google