De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Presenteert De Associate Degree Crossmediale Communicatie voor Hogeschool INHOLLAND Sietse Bakker Liesbeth Dolman Jona Zuiver.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Presenteert De Associate Degree Crossmediale Communicatie voor Hogeschool INHOLLAND Sietse Bakker Liesbeth Dolman Jona Zuiver."— Transcript van de presentatie:

1 presenteert De Associate Degree Crossmediale Communicatie voor Hogeschool INHOLLAND Sietse Bakker Liesbeth Dolman Jona Zuiver

2 - De AD Crossmediale Communicatie - Oriëntatie - Doelgroep - Doelstellingen - De boodschap - De mediamix - De uitingen - Conclusie Agenda

3 De Associate Degree Crossmediale Communicatie - Tweejarige HBO opleiding - Nieuwe wettelijke graad - In twee jaar communicatieprofessional - Mogelijkheid doorstromen Bachelor AD CC

4 Probleemstelling - AD is nieuw - INHOLLAND biedt AD aan Oplossing - AD als graad meer bekendheid - ADCC onder de aandacht van doelgroep - Positieve houding en aanvragen informatie Orientatie

5 Hoofdlijnen - MBO4 richting Communicatie, Media, Marketing, Cultuur - Voornamelijk Randstad Cijfers - Helft van de relevante opleidingen in gewenste regio - 3-5% van de MBO4 studenten in gewenste opleidingsrichting - Totaal MBO4: (2005) - Totaal onze doelgroep: 1100 studenten Doelgroep

6 Kennis - meer bekendheid AD en ADCC bij INHOLLAND in het bijzonder - meer bekendheid nauwe samenwerking met bedrijfsleven Houding - positief tegenover de AD - positief tegenover ADCC van INHOLLAND in het bijzonder - band opbouwen, verbonden voelen met INHOLLAND Gedrag - actief tonen van interesse door beschikbaar stellen naw gegevens - aanmelden - mond tot mond reclame Doelstellingen

7 Concreet: 75% van de doelgroep bekend met ADCC van INHOLLAND 50% positief tegenover ADCC van INHOLLAND 25% onderneemt actie Doelstellingen

8 Met de AD Crossmediale Communicatie word je in twee jaar opgeleid tot communicatiespecialist. Boodschap

9 Hoe brengen we deze boodschap de wijde wereld in? Print en radio Kennis: eerste kennismaking, verwijzing naar website en sms Houding: voordeel belichten Gedrag: smsen of naar de site Website Kennis: uitgebreide informatie, verwijzing naar sms, viral en feest Houding: alle voordelen Gedrag: informatie aanvragen, meedoen viral, aanmelden feest, link naar aanmelden opleiding Mediamix

10 Hoe brengen we deze boodschap de wijde wereld in? SMS Kennis: beknopte informatie, verwijzing naar website Houding: eenvoud Gedrag: informatie aanvragen, uitnodiging ontvangen, doorsturen Viral Kennis: beperkt, verwijzing naar website en sms Houding: ondersteuning, vlot en aansprekend, binding Gedrag: doorsturen, smsen, bezoeken site Mediamix

11 Hoe brengen we deze boodschap de wijde wereld in? Experience Kennis: beknopte informatie, verwijzingen naar site, sms, viral Houding: vlot en aansprekend, binding Gedrag: informatie aanvragen, aanmelden, meedoen viral Abri Kennis: eerste kennismaking, verwijzing naar website en sms Houding: voordeel belichten Gedrag: smsen of naar de site Mediamix

12 Uitingen

13

14

15

16

17 Conclusie Campagne ingericht als een échte crossmedia campagne. Geen halve verbindingen, maar samenhang en interactie. Groot relatief bereik, duidelijke boodschap. Gewenste resultaat binnen handbereik, net als bij de ADCC!


Download ppt "Presenteert De Associate Degree Crossmediale Communicatie voor Hogeschool INHOLLAND Sietse Bakker Liesbeth Dolman Jona Zuiver."

Verwante presentaties


Ads door Google