De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Canvasmodel Bol.com.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Canvasmodel Bol.com."— Transcript van de presentatie:

1 Canvasmodel Bol.com

2 Klantsegmenten Breed assortiment
Boeken, muziek, films, speelgoed, games, elektronica, computers, babyartikelen, make-up, sportartikelen, woon/tuin artikelen, dierenartikelen Klantsegmenten

3 Waardepropositie Goede service Breed assortiment Betrouwbaarheid
97% naamsbekendheid Betrouwbaar imago Snelle levering Waardepropositie

4 Kanalen Eigen website Twitter Youtube Facebook Mond-tot-mond
Adverteren via soortgelijke sites (bruna, bol.com cadeaukaart) App Folder Pop-up store Albert Heijn Kanalen

5 Klantrelaties Goede relatie met de klant Retourneren Aanbiedingen
Klantgevens  afstemmen op individu Partnerprogramma’s Grote naamsbekendheid Betrouwbaar Kortingscodes Klantrelaties

6 Inkomstenstromen Verkopen via eigen website
Transacties via affiliate partners Tweede hands verkopen Inkomstenstromen

7 Belangrijkste bronnen
Verkooppunten/website ICT Samenwerkingscontract leveranciers Personeel klantenservice Belangrijkste bronnen

8 Verkopen van producten via een platform door gebruik te maken van verschillende betaalmogelijkheden
Logistiek: opslagruimte ICT infrastructuur (optimalisatie SEO en SEA) Kernactiviteiten

9 Belangrijkste partners
https://partnerprogramma.bol.com/partner/ Tweedehands particulieren Albert Heijn Visa, Mastercard, American Express, Ideal DocData Transport: DHL en PostNL Derden die via bol.com verkopen Belangrijkste partners

10 Kostenstructuur Vaste kosten: website, klantenservice, personeel.
Variabele kosten: Inkoop producten ICT infrastructuur Leveranciers Transport Affiliate partners Advertising Kostenstructuur


Download ppt "Canvasmodel Bol.com."

Verwante presentaties


Ads door Google