De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.

Verwante presentaties


Presentatie over: "MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van."— Transcript van de presentatie:

1 MOBILE MARKETING

2 Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van producten of diensten.”  LET OP: Het doel kan ook anders zijn, bijvoorbeeld het vergroten van naamsbekendheid.

3 Voordelen  Mobile marketing is persoonlijk  Locatie specifiek  Tijd specifiek  Lage productie- en voorbereidingskosten  Interactieve campagnes Bronnen: Marketing Communicatie (Pearson Education), Mobile marketing: finding your customers no matter where they are (Cindy Krumcop, 2010), http://www.biggerworks.com/client/1/?websiteid=1&contentid=148&hoofdid=147

4 Waar wordt het ingezet  Apps  Mobiele websites  Videos  Augmented Reality  Diensten en services

5 Apps  Geregeld door advertentie diensten zoals AdMob en iAds.  Doelgericht adverteren, subtiel verwerkt in apps.

6 Mobiele websites Voordelen:  Geoptimaliseerd voor kleine schermen, betere gebruikservaring.  Lage productiekosten, mobiele website werkt op alle platformen.

7 Videos  Veel mensen klikken door op advertenties.  Gebruikers bekijken filmpjes meestal voor minimaal 2/3 van de lenge van de video.

8 Augmented Reality  Laag bovenop de werkelijkheid.  Mogelijkheid voor locatiegericht adverteren

9 Diensten en services  Voorbeeld: Blyk is prepaid mobiel bellen, iedere maand 3000 gratis sms’jes en 3000 Blyk-naar-Blyk belminuten.  Je ontvangt iedere dag een bericht over producten, evenementen of kortingsacties.

10 Laatste ontwikkelingen  Steeds meer bedrijven maken mobiele websites.  Het adverteren in apps wordt steeds populairder.  Het gebruikmaken van SMS-berichten nog zeer effectief, de meeste mensen hebben hier beschikking over.


Download ppt "MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van."

Verwante presentaties


Ads door Google