De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Detailhandel en Horeca Stand van zaken. Strategisch Economisch Profiel Augustus 2000 Kern: – Nieuwe invulling economie = Shipping Valley – Aantrekkelijk.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Detailhandel en Horeca Stand van zaken. Strategisch Economisch Profiel Augustus 2000 Kern: – Nieuwe invulling economie = Shipping Valley – Aantrekkelijk."— Transcript van de presentatie:

1 Detailhandel en Horeca Stand van zaken

2 Strategisch Economisch Profiel Augustus 2000 Kern: – Nieuwe invulling economie = Shipping Valley – Aantrekkelijk vestigingklimaat = o.a. voorzieningen, cultuur, bereikbaarheid, wonen, etc – Integratie Drechtsteden

3 Structuurvisie Detailhandel en Horeca Drechtsteden September 2002 Eén van de mijlpalen uit het SEP Visie in interactie met bedrijfsleven tot stand gekomen Vastgesteld door gemeenteraden met opmerkingen

4 Structuurvisie Detailhandel en Horeca Drechtsteden Hiërarchie in structuur Binnenstad Dordrecht aan top piramide als gewestelijk verzorgend centrum Centra Zwijdrecht, Sliedrecht en Papendrecht regionaal verzorgend centrum Centra Alblasserdam, Hendrik-Ido-Ambacht en ‘s- Gravendeel lokaal verzorgend centrum

5 Structuurvisie Detailhandel en Horeca Drechtsteden Megasupermarkten: alleen binnen de bestaande detailhandelsstructuur en niet op perifere locaties Bij vaststelling visie: evaluatie op dit onderdeel na 2 jaar

6 Evaluatie Structuurvisie In de planning voor 2005 Begroting 2005 geen geld beschikbaar Noodzaak evaluatie blijft bestaan Koopstromen onderzoek 2004

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16


Download ppt "Detailhandel en Horeca Stand van zaken. Strategisch Economisch Profiel Augustus 2000 Kern: – Nieuwe invulling economie = Shipping Valley – Aantrekkelijk."

Verwante presentaties


Ads door Google