De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Marketing.  Wat een doelgroep is  Kun je marketingsegmentatie, doelgroepkeuze en positionering toepassen  Waarom consument voor een bepaalt merk kiezen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Marketing.  Wat een doelgroep is  Kun je marketingsegmentatie, doelgroepkeuze en positionering toepassen  Waarom consument voor een bepaalt merk kiezen."— Transcript van de presentatie:

1 marketing

2  Wat een doelgroep is  Kun je marketingsegmentatie, doelgroepkeuze en positionering toepassen  Waarom consument voor een bepaalt merk kiezen.

3  Ongeveer 4.5 uur per week

4  Opdrachten te laat inleveren  Het lezen het marketing boek ( principes van marketing)

5  80%  Je mag dus maar 2 lessen missen  Als je 2x 10 minuten te laat ben word je 1x afwezig gemeld

6  Je moet leren uit je marketingboek (principes van marketing)  En je moet een opdracht maken, inleveren (koelkast opdracht)

7  In de 5 de week van het 2 de kwartaal kun je herkansen

8  Merijn van den Nieuwendijk  Kevin Baan  Denise van Wichen  Miranda van Koppejan  Cynthia Aarsen  CMD1b


Download ppt "Marketing.  Wat een doelgroep is  Kun je marketingsegmentatie, doelgroepkeuze en positionering toepassen  Waarom consument voor een bepaalt merk kiezen."

Verwante presentaties


Ads door Google