De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming."— Transcript van de presentatie:

1 Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming Het bedrijf en zijn zijn supply ruimte Plaats van Innovatie Product ruimteOplossings ruimteExperience ruimte Plaats van Competenties Experience Netwerken Experience Personalisatie Experience Integratie Experience Innovatie Solutions Innovation Product Innovatie Supply Ketens Systeem Integratie Leverancier Netwerken Source: Pralahad & Ramaswamy,

2 Primaire arts Patienten in soortgelijke omstandigheden Fabrikant pacemaker Eerstehulp- diensten Dienstdoende arts in ziekenhuis elders Scan en diagnose kliniek Medische specialisten Patient Cardiac pacemakers en de patient co-creatie-ervaring

3 het Experience co-creatienetwerk Gepersonaliseerde en ge-co-creërde experiences = Unieke waarde Producten Marketing kanalen Diensten Klanten Touchpoints Netwerk van vele bedrijven Experienceomgeving Consumentencommunities Nodal bedrijf 1. focus op klant XP.2.design tweezijdige processen.3.voedt klant communities.4.gedraag als nodal bedrijven 5.bouw strategiesch kapitaa en leer van iedere klant interactie met het bedrijf Pralahad ramaswamy 2004


Download ppt "Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming."

Verwante presentaties


Ads door Google