De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Point of Sales Materiaal Extra prikkel om klant te doen overgaan tot aankoop Meer zichtbaarheid en herkenbaarheid.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Point of Sales Materiaal Extra prikkel om klant te doen overgaan tot aankoop Meer zichtbaarheid en herkenbaarheid."— Transcript van de presentatie:

1 Point of Sales Materiaal Extra prikkel om klant te doen overgaan tot aankoop Meer zichtbaarheid en herkenbaarheid

2 Wie betaald nu Pos-materiaal? De producent gaat bij zijn verschillende klanten Pos-materiaal gratis aanbieden. Dit kan er dan voor zorgen dat het product in de winkel opvalt. De kosten van het Pos-materiaal wordt gedragen door de producent.

3 Wie plaatst het POS-materiaal? De producent zorgt voor het materiaal. De lokale winkel kiest of hij deze in zijn winkel plaatst of niet? Het beste is dat hij die plaatst om de verkoop van de producten te stimuleren.

4 Voorbeeld: Ola Ola biedt gratis verkoopondersteunende materialen aan. Zodat mensen met een verkooppunt dit kunnen etaleren. Ola biedt ook informatie over waar je het POS-materiaal het beste kan etaleren.

5 Ola: Basispakket (gratis ophalen bij grossier) Ola afvalbak Ola gevelvlag met houder

6 Prijskaart Flexibel Prijskaart groot assortiment

7 Prijsstickervel Set bevestigingsmaterialen

8 Extra POS materiaal (gratis)

9

10 Wanneer plaatsen? Begin van het seizoen voor een vliegende start

11 Waar plaatsen Zone 1Zone 2Zone 3 Waar?ver van het verkooppuntDichtbij het verkooppuntBij de vriezer Doel? Consument: "Hier wordt ijs verkocht" Consument: "Ik wil een lekker ijsje" Consument "Ik kan kiezen en weet de prijs" Hoe?OLA logo van ver zichtbaar OLA logo en productfotografie Assortiment en prijs Waarmee? Stoepbord Magnum Parasol Gevelvlag (2x) Afvalbak Gevelvlag (2x) Afvalbak Open / gesloten bordje Actieposter Prijskaart Afvalbak Actie Vriezersticker


Download ppt "Point of Sales Materiaal Extra prikkel om klant te doen overgaan tot aankoop Meer zichtbaarheid en herkenbaarheid."

Verwante presentaties


Ads door Google