De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Landcruiser Remsysteem. 2 15-inch geventileerde schijven, zwevende klauw met 1 zuiger 17-inch geventileerde schijven, vaste klauwen met 4 zuigers.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Landcruiser Remsysteem. 2 15-inch geventileerde schijven, zwevende klauw met 1 zuiger 17-inch geventileerde schijven, vaste klauwen met 4 zuigers."— Transcript van de presentatie:

1 Landcruiser Remsysteem

2 2 15-inch geventileerde schijven, zwevende klauw met 1 zuiger 17-inch geventileerde schijven, vaste klauwen met 4 zuigers

3 3 Remsysteem Zonder VSC Vacuumrembekrachtiger Met VSC Hydraulische bekrachtiger

4 4 Remsysteem ABS met EBD, Brake Assist, A-TRC, VSC, DAC & HAC Separated of Yaw rate sensor and Deceleration sensor Integrated in deceleration Sensor Yaw Rate Sensor*  DAC, HAC Brake Control System (Added Item)* Passive TypeActive TypeSpeed Sensor N.A P-valve 3-ch with 4 sensor Previous Model AvailableStop Light Control Relay* EBDBrake Control Valve 4-ch with 4 sensorABS Control New ModelItems *: T.b.v. HAC & DAC op modellen met automaat en VSC

5 5 Remsysteem DLC3 Speed Sensor ABS Combination Meter Magnetic Rotor Steering Angle Sensor Brake Fluid Level Warning Switch Master Cylinder Pressure Sensor Stop Light Switch Pressure Switches M Crankshaft Position Sensor Throttle Position Sensor Accelerator Pedal Position Sensor Engine ECU Throttle Control Motor Center Diff. Lock Detection Switch L Position Switch Solenoid Relay Pump Motor Relays DAC Switch Skid Control ECU Yaw Rate Sensor Deceleration Sensor P/N Position Switch Brake Light Control Relay ABS met EBD, Brake Assist, A-TRC, VSC, DAC & HAC

6 6 Remsysteem Plaats van de componenten ABS/TRC ECU Remlicht- schakelaar G-kracht en draaihoeksensor DAC schakelaar VSC pieper Instrumentenpaneel (diverse controlelampjes) H / L schakelpook Stuurhoek- sensor DLC3 Schakelaar middendifferentieelsper

7 7 Remsysteem G-kracht en draaihoeksensor Geïntegreerd in één sensor G-krachtsensor Draaihoeksensor

8 8 Remsysteem –De weerstand van de diverse solenoids is verhoogd om de inschakelduur te verlengen Solenoid Druk reductie, vasthoudt en verhoogsolenoids (4 wielen x 2 solenoids) Accumulator en hoofdremcilinder solenoids (FL/FR) Continu inschakelduur L/C 120 Ongeveer 7.2  Ongeveer 4.3  3 minuten Conventio- neel type Ongeveer 5.0  Ongeveer 3.7  50 seconden Toelichting Gedissipeerd vermogen bij 13 V (P=I² x R) Nieuw model: 1.81² A x 7.2  = W Vorig model: 2.60² A x 5  = 33.8 W

9 9 Remsysteem Snelheidssensoren Actieve snelheidssensor (Meten vanaf 0 km/u) Passieve snelheidssensor (Meting betrouwbaar vanaf 3 km/u) Digitale uitgang Sensor- signaal Rijsnelheid Tijd Rijsnelheid Analoge uitgang Geen betrouwbaar signaal Tijd Sensor- signaal

10 10 Sensor- signaal Tijd Klik ! Remsysteem –Snelheidssensor Vaststellen van rijrichting

11 11 Remsysteem AB MRE A MRE B Vooruit ABABAB NSNSNSNS Achteruit –Snelheidssensoren met 2 MRE elementen Vaststellen van rijrichting

12 12 Remsysteem –Snelheidssensoren Vaststellen van rijrichting Sensor- signaal Tijd MRE A MRE B Sensor- signaal MRE A MRE B VooruitAchteruit

13 13 Bedankt


Download ppt "Landcruiser Remsysteem. 2 15-inch geventileerde schijven, zwevende klauw met 1 zuiger 17-inch geventileerde schijven, vaste klauwen met 4 zuigers."

Verwante presentaties


Ads door Google