De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem."— Transcript van de presentatie:

1 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

2 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

3 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

4 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

5 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

6 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

7 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

8 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

9 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

10 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

11 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

12 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

13 De uitschakeling van de 3e plunjer Brandstofhoeveelheid Motortoerental Werking met 2 of 3 plunjers Werking met 3 plunjers Werking met 2 plunjers Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

14 De FRIC werking 1 12 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

15 De werking van de extra verwarming Weerstanden Webasto Reken- eenheid Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

16 De werking van de extra verwarming Rekeneenheid Weerstanden Montage aan de hand van 3 relais - drie groepen weerstanden Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

17 De werking van de extra verwarming Rekeneenheid Weerstanden Montage aan de hand van 2 relais - twee groepen weerstanden Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

18 De invloed van een lek op de verbranding Druk in een cylinder met een lek Druk in een cylinder zonder lek Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem

19 Het bepalen van de nood van een extra verwarming Motortemperatuur Temperatuur buitenlucht Zone waar de extra verwarming toegelaten is Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem


Download ppt "Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem."

Verwante presentaties


Ads door Google