De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door"— Transcript van de presentatie:

1 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 2

2 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 3

3 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 4

4 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 5

5 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 6

6 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 7

7 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 7

8 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 8

9 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 9

10 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 10

11 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 11

12 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 12

13 De uitschakeling van de 3e plunjer
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De uitschakeling van de 3e plunjer Brandstofhoeveelheid Werking met 3 plunjers Werking met 2 plunjers Werking met 2 of 3 plunjers Motortoerental 13

14 Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door
middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De FRIC werking 1 2 1 14

15 De werking van de extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Reken- eenheid Weerstanden Webasto 15

16 De werking van de extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 3 relais - drie groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 16

17 De werking van de extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 2 relais - twee groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 17

18 De invloed van een lek op de verbranding
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De invloed van een lek op de verbranding Druk in een cylinder met een lek Druk in een cylinder zonder lek 18

19 Het bepalen van de nood van een extra verwarming
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem Het bepalen van de nood van een extra verwarming Motortemperatuur 80 60 40 20 -50 -32 -20 -18 -10 5 10 15 -20 Temperatuur buitenlucht -40 Zone waar de extra verwarming toegelaten is 19


Download ppt "Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door"

Verwante presentaties


Ads door Google