De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009."— Transcript van de presentatie:

1 Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009

2 Ronald van Schaik Rhinofly – Concepts & Codes Wie we zijn Wat we doen Voor wie het doen Waarom we dat doen EVEN VOORSTELLEN

3 Leren!! *) *) Wij voornamelijk van u DOEL VAN DEZE WORKSHOP

4 CSO Huidige situatie Toekomstige situatie Mogelijkheden voor werkenbijhogescholen.nl ACHTERGROND CSO

5 Aanleiding Uitgangspunten Doel Fasering Uitkomsten WERKENBIJHOGESCHOLEN.NL

6 Een vacaturebank? Een carrièreplatform? Een employerbrand-site? WAT IS WERKENBIJHOGESCHOLEN.NL?

7 Op welke doelgroep(en) moet werkenbijhogescholen.nl zich richten? Onderwijzend personeel? Onderwijsondersteunend personeel? Management? Uit het onderwijs? Uit het bedrijfsleven? DOELGROEPEN

8 In welke mate moet een hogeschool zich als werkgever op werkenbijhogescholen.nl kunnen profileren? PROFILERING HOGESCHOLEN

9 Wat moet werkenbijhogescholen.nl de bezoeker bieden? ESSENTIELE ONDERDELEN WBHS.NL

10 Wat moet werkenbijhogescholen.nl de hogeschool bieden? ESSENTIELE ONDERDELEN WBHS.NL

11 Wat maakt het werken voor een hogeschool boeiend/ aantrekkelijk/interessant? WAAROM WERKEN BIJ EEN HOGESCHOOL?

12 Werkenbijhogescholen.nl is leuk “voor erbij” maar ik verwacht er niet veel van STELLING

13 Werkenbijhogescholen.nl moet mijn werving ondersteunen maar geen tijd kosten. STELLING

14 Ik zie voor werkenbijhogescholen.nl een rol voor uitwisseling van vraag en aanbod in kader van mobiliteit. STELLING

15 Samenwerking met andere onderwijs-vacaturesites is essentieel. STELLING

16 Arbeidsmarktcommunicatie in printmedia heeft geen effect. STELLING

17 Sociale media is een hype. STELLING

18 Heeft u nog vragen? VRAGEN?


Download ppt "Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009."

Verwante presentaties


Ads door Google