De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)

Verwante presentaties


Presentatie over: "IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)"— Transcript van de presentatie:

1 IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)

2 Contexta formation doit  < kwalitatieve prognose van competentiebehoeftes in de groothandel  toekomstige profielen voor verkoop en aankoop  E-business als één van de onderzochte trends

3 E-businessa formation doit  Online interface met de klant  Verkoop: de belangrijkste trend  Inkoop: een trend naast anderen

4 E-business en verkoop formation doit  Eigenheid medium gebruiken om info in te winnen en terug te koppelen  Aanvaardbare reactiesnelheid neemt af  Nieuwe media hanteren zoals chat, sms, Skype

5 E-business en verkoop formation doit  Online presentatie van producten stelt specifieke eisen  Scheidslijn tussen verwachtingen back- office en buitendienst wordt dunner

6 E-business en inkoop formation doit  Aanvaardbare reactietijd neemt af  Input geven aan assortiments- vernieuwing, -verbreding, -verdieping (nieuwe markten)  Inkoper evolueert naar category manager

7 Dag van de verkoper 2014

8 Opleidingen E-business (NL) formation doit  Sociale media marketing (SMM)  Fundamenten digitale marketing  Marketing via Mobile Media  Websites en zoekmachine optimalisatie  marketing  Resultaat Digitaal Adverteren

9 Opleidingen E-business (NL) formation doit  Sociale media professioneel gebruiken  Conversation management  Social media: analytics en tracking

10 Opleidingen E-business (FR) formation doit  Concept d’e-business  Stratégies d’ e-marketing liées à l’e- commerce  CMS spécifiques à l’e-commerce  E-commerce concevoir une fiche produit  Prestashop: créez votre boutique en ligne  Ergonomie spécifique à l’e-commerce

11 Meer info?formation doit  An Bollen – studiedienst Cevora   Tool op komst


Download ppt "IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)"

Verwante presentaties


Ads door Google