De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN

Verwante presentaties


Presentatie over: "INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN"— Transcript van de presentatie:

1 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN
KJO 2017 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN

2 WELKOM

3 FINANCIERING KJO 2017 DOOR VRU PARAATHEID
Alle gemeenschappelijke benodigde middelen Maaltijden Koffie/thee/chocomelk Water tijdens sport en spel

4 OEFENLEIDING OEFENLEIDING
Oefencoördinator: Marcel de Vries algemeen eindverantwoordelijk Oefen onderdeel coördinator: Jan Udo sport en spel / UML Tony Nijhove financiën / ICT Martin ter Haar keuken Marc Bokhove kantine / inkoop Jorn Klaver administratie / feestcommissie

5 TEAMCAPTAINS Keuken: Jan Baars UML: Arnoud Onderstal
Kantine: Klaas van den Boogaerd Administratie: Jorn Klaver ICT: Dylan Lensen Sport & Spel: Dennis Heijne

6 DEELNEMENDE KORPSEN Utrecht Baarn De Bilt Montfoort Mijdrecht
Oudewater Breukelen IJsselstein (Brunn a/b Gebirge) Houten Maarssen Zeist Bunnik Benschop Zeewolde

7

8 AANMELDEN DEELNEMERS Elk korps krijg een mail met daarin de inlogcode voor de KJO- inschrijfmodule Het aanmeldformulier dan graag invullen Internetadres van de KJO site is: Het zelf aan of afmelden kan van 15 mei tot 18 juni hierna alleen via Definitieve sluiting is 2 juli.

9 MEDISCHE GEGEVENS DEELNEMERS
De medische formulieren zijn te vinden op de KJO site Deze laten invullen door ouders Kopie zorgpas en ingevuld medische formulier in de enveloppen doen en dichtplakken Afgeven bij administratie op KJO

10 KJO-COINSPAS Iedere deelnemer krijgt een pasje Op het pasje staat:
De naam van de deelnemer De korpsnaam Barcode Foto Het pasje is nodig voor: Maaltijden (alle) Betaalmiddel drinken en snacks Aanwezigheidsregistratie (calamiteiten)

11 KJO-COINS De deelnemers kunnen zelf geld op de pas zetten in de evenemententent, de tijden staan aangegeven op het mededelingenbord. Ieder korps kan op verzoek een korps-pas krijgen en die opwaarderen. Aan het einde wordt de factuur naar het opgegeven adres gestuurd voor betaling.

12 KORPSPAS VERREKENING

13 TOEZICHT EN HANDHAVING
Erik Kusters, Hans Mulder en Richard Wendel, John van der Kraak draaien in het rooster als toezicht en handhaving Toezicht en Handhaving zorgt voor de bemensing van het KJO Service Center In het KJO Service Center kunnen waardevolle zaken in kluisjes worden opgeborgen.

14 E.H.B.O Zelf zorgen voor kleine verwondingen
Alle medewerkers en leiders kunnen levensreddende handelingen uitvoeren Voor de grote verwondingen of verstuikingen kun je terecht bij de medewerkers van de EHBO te herkennen aan hun gele polo’s EHBO is oproepbaar via het KJO Service Center

15 PIKETTEN Brandpiket TS 834 door organisatie
In de nacht zal er bewaking zijn in de evenemententent Poortdienst op zondag door Toezicht & handhaving

16 MATERIAAL KORPSEN Op de KJO site staat een materiaallijst
Elk korps dient voor zijn eigen materialen zorgen Bij de Technische dienst kan er geen materiaal geleend worden, korpsen dienen alles zelf mee te nemen

17 PERSOONLIJKE STANDAARD UITRUSTING
Identificatiebewijs Medicijnen Kleding Vrijetijdskleding Zwemkleding Waterschoenen Sportkleding Ondergoed Regenkleding Slaapkleding Luchtbed(1 persoons) Douchespullen Enz… Complete lijst op

18 BRENGEN VAN MATERIAAL Op 7 juli kunnen de containers en aanhangers worden gebracht. Deze worden door de KJO-UML op de juiste plek gezet. Bij aankomst slagboom, bellen met dan zal T&H de boom openen.

19 AANKOMSTDAG Opbouw tenten door leiders, is mogelijk vanaf 12:00 uur.
Dit wel vooraf melden via Tussen 18:00 en 19:00 uur worden de deelnemers verwacht. Inrichten tenten tussen 12: :30 uur

20 AANMELDEN KORPS Bij aankomst graag melden in de evenemententent, hier kan dan een afspraak gemaakt worden voor afhalen van de pasjes door de deelnemers.

21 NA HET UITLADEN Voertuigen direct van het terrein af!

22 GEDRAGSREGELS De KJO-pas herkent of iemand alcohol mag bestellen.
Alcoholhoudende dranken na 17:00 uur. Ook niet voor je eigen tent voor die tijd! In de slaaptenten niet roken. De overige gedragsregels vindt je op KJO site Kampvuren zijn niet toegestaan door de gemeente Zeewolde

23 Geluidsapparatuur Geluidsapparatuur is voor eigen gebruik toegestaan. Het moet geen overlast veroorzaken voor de buren. De geluidsboxen mogen niet meer dan 75 dB (A) produceren op een afstand van 2 meter van de apparatuur. T&H zal dit controleren door middel van een decibelmeter. Bij herhaling van geluidsoverlast zal de apparatuur afgekoppeld moeten worden en opgeborgen.

24 ELEKTRA Tussen 15:00 en 20:30 uur komt iemand van het Technisch team langs om de hoofdkabel te controleren. Normale aansluiting (2 polig met aarde). Minimaal een lengte van 50 meter zijn 16 ampère Alles VCA gekeurd

25 ELEKTRA Per korps wordt er één kabel geaccepteerd.
Bij goedkeuring van de kabel, zal deze zichtbaar gelabeld worden Illegale aangesloten kabels worden verwijderd Dit wordt door T & H gecontroleerd Bij optreden kortsluiting wordt kabel verwijderd

26 ERKEMEDER COURANT De digitale versie zal ook op onze website beschikbaar zijn, je kunt deze vinden op: Heb je zelf wat leuks of wil je een oproep doen in de Erkemeder Courant? Geef jouw nieuws dan af bij het KJO Service Center. Graag een leuk stukje over je eigen korps aanleveren voor 30 juni Dit mailen naar

27 DOUCHE Bij grote drukte in ochtend graag kort douchen
Douche netjes achterlaten Bij storing of vervuiling melden bij KSC Bij problemen is de jeugdleider verantwoordelijk voor zijn/haar jeugd en zal hierop worden aangesproken Tijdens de maaltijden wordt het sanitair gereinigd en kan het niet worden gebruikt

28 GLOBALE DAGINDELING Van 8:30 tot 9:55 uur ontbijt
9:45 tot 9:55 uur leider bespreking 10:00 tot 12:00 uur activiteiten 12:00 tot 13:30 uur lunch 14:00 tot 16:00 uur activiteiten 17:15 tot 17:30 leider bespreking 17:30 tot 19:00 uur diner 21:00 tot 0:00 uur avond programma 01:00 uur nachtrust

29 CORVEE WERKZAAMHEDEN Ieder korps levert 2 jeugdleden voor corvee volgens rooster. Totaal dus 4 personen Zij melden zich 30 minuten voor dat de uitgifte van de maaltijd begint Herkenbaarheid d.m.v. oranje hesje “corvee” Tafels schoonmaken en vloer aanvegen. Helpen in de spoelkeuken Overige corvee werkzaamheden

30 CORVEESCHEMA Ochtend Middag Avond ZATERDAG Utrecht Baarn
Ochtend Middag Avond ZATERDAG Utrecht Baarn De Bilt IJsselstein Zeist Oudewater ZONDAG Breukelen Montfoort Houten Mijdrecht Maarssen Zeewolde MAANDAG Benschop De Bilt Baarn Montfoort Utrecht IJsselstein DINSDAG Oudewater Mijdrecht - ZATERDAG UTR DBT ZST BRK HTN MSS BNS BRN IJSS ODW MOF MDR ZEE ZONDAG MAANDAG DINSDAG Steeds twee korpsen tegelijkertijd, het KSC roept de korpsen op die kunnen gaan eten.

31 MENUKAART Ontbijt Lunch Diner Zaterdag
Ontbijt Lunch Diner Zaterdag Brood met beleg, gebakken ei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, frikandel, melk, koffie en thee. Gebakken aardappels met een gehaktbal, ijsbergsla, komkommer, tomaatjes, uitjes. En het toetje van de dag Zondag Brood met beleg, roerei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, knakworst, melk, koffie en thee. Aardappelkroketjes, groente van de markt en een braadworst. En het toetje van de dag Maandag Brood met beleg, gekookt ei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, hamburger, melk, koffie en thee. Macaroni, kaas en sla. En het toetje van de dag Dinsdag Brood met beleg, melk, koffie en thee. -

32 OPENINGSTIJDEN Frisdrank en ijs is te verkrijgen in de evenemententent van: 11:30 – 13:30 uur 16:00 – 19:00 uur 20:30 – 23:30 uur Het frietkot is geopend van 20:30 – 23:30 uur Op de aankomst dag vanaf 18:00 uur open

33 WAT KUN JE BESTELLEN? Patat Patat speciaal Patat oorlog Frikandel
Frikandel speciaal Bitterballen Truckersballetje uit eigen keuken Zie ook onze speciale acties tijdens de KJO! Ans en ????

34 BEZOEK Op zondag is er gelegenheid voor de ouders en belangstellende om ons te bezoeken. Ze kunnen dan rond kijken en de kinderen aanmoedigen bij de spellen. U bent van harte welkom tussen 14:00 en 17:00 uur. Parkeerkaarten kunnen gedownload worden van onze website:

35 PROGRAMMA DINSDAG 9 uur ontbijt 10 uur Tenten inpakken
12 uur Deelnemers vertrokken

36 KJO WEBSITE Alle benodigde informatie is vanaf woensdag te vinden op onze website:

37 TOT SLOT Vragen? Op- of aanmerkingen?

38 INFO FEESTCOMMISSIE JEUGDBRANDWEER ZEEWOLDE

39

40 Around the world Waarom around the world.
Iedereen is dan anders gekleed.

41 Elk korps krijgen een land toegewezen.
Kleding van het land. Hieronder een link van landenfeesten; 3. Gewoontes van het land.

42 Tijdens de opening komt het kops binnen onder begeleiding van het volkslied.
De muziek wordt voor gezorgd Vlag zelf maken Bord van het land zelf maken

43 Landen quizzz. Halverwege de avond quizzz!
Goed lopende avond geen quiz.

44 Versiering tent Versiering ligt in handen van jeugdbrandweer Zeewolde.
Extra handjes altijd welkom.

45 Vragen!?

46 KJO 2017 SPORT EN SPEL

47 AFSPRAKEN OMTRENT SPELLEN
Verwachting Sport en Spel: Aansturend, meedenkend en begeleidend Verwachting jeugdleiders: Actief, motiverend en begeleidend Per korps 1 jeugdleider voor assisteren spellen Voor iedereen, door iedereen Activiteit in evenemententent Slecht weer programma

48 KORPS BEDACHTE SPELLEN
Bedenk per korps 2 verschillende spellen Lukt dit niet voor 4 juni 2017? Vraag Sport en Spel om hulp

49 BEDANKT VOOR DE AANDACHT
Wij hebben er zin in!

50 AFSLUITING WE ZIEN JULLIE WEER OP 7 JULI 2017!


Download ppt "INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN"

Verwante presentaties


Ads door Google