De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Agenda RSW infoavond oProgramma oPresentatie van de werkgroepjes oTerrein indeling oProcedure van inschrijven oCalamiteitenplan oFinanciën oMateriaal.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Agenda RSW infoavond oProgramma oPresentatie van de werkgroepjes oTerrein indeling oProcedure van inschrijven oCalamiteitenplan oFinanciën oMateriaal."— Transcript van de presentatie:

1

2 Agenda RSW infoavond oProgramma oPresentatie van de werkgroepjes oTerrein indeling oProcedure van inschrijven oCalamiteitenplan oFinanciën oMateriaal oDiversen oVragen

3 Programma (vrijdag 4-4) 18:30Terrein open. 19:30Opening per subkamp (in uniform). Start opbouw tent. 20:30Introductie van thema (in themakleding). 21:00Avondspel. 22:30Ter afsluiting chocomel. 23:00Bedtijd.

4 Programma (zaterdag 5-4) 07:00Leiding opstaan. 07:30Kinderen opstaan. 08:15Ontbijt. Opbouw keuken. 11:00Centrale opening. Vertrek naar de posten. 11:45Tocht (in uniform). 16:30Einde tocht. Terug naar het kampterrein. 17:00Logboek afmaken. Beginnen met koken. 18:00Eten. 20:00Themavoorstelling. 21:00 Avondprogramma. 22:30Chocomelk. Daarna naar bed.

5 Programma (zondag 6-4) 07:00Leiding opstaan. 08:00Kinderen opstaan. Ontbijt. 09:00Themapresentatie 10:00Spelletjesronde. 12:00Lunch. 12:30Afbraak. 14:00Terrein schoonmaken. 14:30Thema afsluiting, prijsuitreiking en sluiting. 15:30Naar huis.

6 Presentatie van de werkgroepjes

7 Terrein indeling

8 Calamiteiten plan oAlgemeen coördinator: Berry. Back-up: Ine. Herkenbaar aan de oranje hesjes. oCoördinator per subkamp: subkampleiding. Herkenbaar aan gele hesjes. oKinderen melden zich bij de subkampleiding. oLeiding meldt zich bij Berry (organisatietent; anders verzamelterrein). oAls iedereen compleet is, naar het verzamelterrein (midden op het terrein). Alternatief verzamelterrein: bij de speeltuin. oAlgemeen coördinator zorgt voor contact met de hulpdiensten. Ga dus NIET zelf bellen, dit overbelast het netwerk ! oVerdere acties worden genomen afhankelijk van de situatie.

9 Procedure van inschrijven oBij aankomst worden de kinderen naar hun subkamp verwezen. oAlleen busjes, auto’s met aanhangers etc. mogen het terrein op en rijden er aan de andere kant weer af. De andere auto’s worden verwezen naar de parkeerplaats. Aanhangers parkeren bij leiding. oDe leiding meldt zich allemaal (!) aan bij de organisatietent en krijgt daar z’n takenlijst. oLeiding levert 1 inschrijfformulier in bij aanmelding. Downloaden van site! oDe PL/RL heeft het 2e inschrijfformulier het hele weekend op zak.

10 Materiaal oRegels rond gasslangen (vanuit Arbo & LSW – dit zijn LSW regels):  Slangen moeten bevestigd zijn met klemmen.  Mogen niet langer zijn dan 1 meter.  Butaan (zwart) maximaal 2 jaar oud.  Propaan (oranje) maximaal 4 jaar oud. oSlangen/klemmen die niet voldoen worden vervangen en de rekening wordt ingediend bij de betreffende groep.

11 Avondeten (zaterdag) oHet zaterdagavond eten wordt betaald door regio. oElk subgroepje krijgt alle ingredienten en suggestie’s voor een maaltijd. oHelaas is het voor ons onmogelijk om rekening te houden met dieten en allergieen. Kinderen die speciaal eten nodig hebben moeten dit zelf meebrengen! oVragen hier rondom? Neem contact op met Remco of Berry!

12 Financiën oDit jaar zaterdagavond eten betaald door regio. oVolgende regioraad – voorstel om LSW bijdrage jaarlijks door regio te laten betalen. Dit betekent een verlaging van het inschrijfgeld met +/-10 euro. oNog geen inschrijfgeld ontvangen van de volgende groepen: oIedereen behalve Udenhout en Oisterwijk. oGeld overmaken op giro 5690724 !

13 Diversen oKinderen niet toegestaan in staftent. oLeiding niet toegestaan op de subkampen. oSlagboom blijft het hele weekend dicht. Geen auto’s op het leidingterrein parkeren. oAuto’s voor vervoer scouts naar posten tocht ? o3 Brandblussers nodig, wie ?

14 Diversen (2) oBij het opruimen mogen de aanhangers pas op het terrein na goedkeuring van Ine. Niet eerder! oBar opent na het programma om +/- 23u30. Bar sluit +/- 2u. Drinken mag, dronken niet. oWie is er alcoholvrij ? oMateriaal dat gekocht is door de werkgroepjes en over is, gaarne inleveren bij de organisatie ! oIedere groep is verantwoordelijk voor zijn eigen bagage en materiaal en voor het gedrag van leiding en kinderen.

15 Vragen ?? Meer info: http://www.scoutnet.nl/~rsw-oisterwijk


Download ppt "Agenda RSW infoavond oProgramma oPresentatie van de werkgroepjes oTerrein indeling oProcedure van inschrijven oCalamiteitenplan oFinanciën oMateriaal."

Verwante presentaties


Ads door Google