De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

26 augustus 2009 1 Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.

Verwante presentaties


Presentatie over: "26 augustus 2009 1 Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications."— Transcript van de presentatie:

1 26 augustus 2009 1 Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications

2 26 augustus 2009 2 Dialoogmarketing bestaat niet.

3 26 augustus 2009 3 Dialoogmarketing. Kader. een vorm van marketing gericht op het tot stand brengen van een dialoog tussen een organisatie en haar (potentiële) klanten of gericht op het tot stand brengen structureel winstgevende relaties tussen een organisatie en haar (potentiële) klanten?

4 26 augustus 2009 4 Dialoogmarketing. Middelen. Kenmerken. Gericht op interactie Gedragsbeïnvloedend Persoonlijk in vorm en/of inhoud Gestuurd vanuit de database of sturend op uitwisseling van data

5 26 augustus 2009 5 Dialoogmarketing. Ontwikkelingen (1). Digitalisering van communicatie Crossmedia: DC, AC, OC Minder ‘zenden’, meer interactie Ruimte bieden voor interactie = faciliteren van communicatie Ontvankelijkheid & bereikbaarheid Autoriteit (merk) nóg belangrijker: Bekend maakt bemind Geloofwaardig en betrouwbaar

6 26 augustus 2009 6

7 7 Dialoogmarketing. Ontwikkelingen (2). Democratisering van media Social media Ontvangers zijn nu ook zenders (viral, buzz, word of mouth) Snelheid van communicatie Mondigheid, verzet soms Wet- en regelgeving m.b.t. o.a.: Privacy Methoden & middelen

8 26 augustus 2009 8 Dialoogmarketing. Ontwikkelingen (3). Iedereen ‘connected’. Altijd en overal. Mobile marketing!

9 26 augustus 2009 9 “Een pc met internet en een mobiele telefoon zijn eerste levensbehoeften.” ‘Genoeg om van te leven’, aug. 2009 Onderzoek onder consumenten in opdracht van Sociaal Cultureel Planbureau (SCP) & Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (Nibud)

10 26 augustus 2009 10 Dialoogmarketing. Kansen voor uitgevers.

11 26 augustus 2009 11 ‘What business are you in?’ ‘What business are you in?’ De dialoogbusiness!

12 26 augustus 2009 12 Dialoogbusiness. Niveaus. Productniveau Marketingcommunicatieniveau

13 26 augustus 2009 13 Mooie dialoog gewenst! Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications frans@holycow.nl www.linkedin.com/in/fransreichardt


Download ppt "26 augustus 2009 1 Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications."

Verwante presentaties


Ads door Google