Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSterre Peters Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak
2
Briefing Marketingtoepassingen semester 3 What – How – Why Marketingplan opstellen SMART afspreken en afrekenen Progress aantonen Duidelijk meerwaarde aantonen Rapport
3
Debriefing Eetcafé Den Beiaard Meer klanten in de winter aantrekken Naambekendheid vergroten How-niveau Welke aanpak is meest rendabel?
4
Visie en missie Visie: Plaats waar vrienden & familie samen komen Klantvriendelijkheid (dienstverlening) Eten en drinken aanbieden aan betaalbare prijzen (product) Warm gevoel geven en laten terugkomen Missie: Langdurig en rendabel bestaan Naambekendheid vergroten Merkidentiteit versterken
5
Wat ga ik doen? Een website maken Een Facebookpagina maken 2x Naambekendheid vergroten Marktonderzoek naar promotiemogelijkheden Meer klanten aantrekken
6
Waarom is dit de oplossing? 3 doelstellingen 3 zwaktes wegwerken 3 kansen benutten Inspelen op concurrentie (probleem) De sterktes benadrukken door middel van sociale media, website en promoties
7
Doelgroep Baas van Den Beiaard Belang laten inzien van website en sociale media Belang van promoties laten inzien Nieuwe manieren om merkbekendheid te vergroten & nieuwe klanten aan te trekken
8
Betrokkenen: = meso-analyse Klanten Concurrentie Marketingpersonen Leveranciers Belanghebbenden: = micro-analyse De baas Het bedrijf zelf Personeel
9
SMART Specifiek: Een adviesrapport opleveren tegen 14/12 aan de hand van aangemaakte Facebookpagina, Website en mogelijke promoties waarnaar ik marktonderzoek gedaan heb. Meetbaar: Op 14/12 zal ik een finaal rapport opleveren en de resultaten in groep presenteren. Acceptabel: De bedoeling van deze opdracht is om een meerwaarde te maken voor deze zaak door middel van analyse, denkwerk, onderzoek, oplossingen en rapportering. Aan de hand van deze opdracht zal de zaakvoerder strategische beslissingen kunnen nemen. Realiseerbaar: Eerst maak ik een debriefing en een concrete tijdlijn (werkplanning)., missie en visie. Vervolgens ga ik een micro- en een meso-analyse doen voor het bedrijf. Na de SWOP kies ik een aanpak waarvan ik een marketinguitwerking zal maken. Die marketinguitwerking wordt uitgevoerd in de vorm van Facebookpagina, website en mogelijke promoties. Dit alles zal men kunnen terugvinden in het finaal rapport. Timing: Het project gaat van start op 13/10 en de oplevering gebeurt op 14/12. In de tijdlijn kan je tussentijdse meetdata terugvinden.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.