Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJoanna Bogaert Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
GO FOR ZERO Lanceringsconcept
2
Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal relevant - charter Positief gedrag Omhelst alle verkeersveiligheidsthema’s
3
Strategie COMMUNICATIE PLATFORM GO FOR ZERO BOB GSM GPS GORDELDRUGS WEEKENDON GEVAL SNEL- HEID ROAD SAFETY@WO RK PARTICIPATIE DOOR WEGGEBRUIKERS, SCHOLEN EN ALLE PARTNERS
4
Kadert in: UN decade of Road Safety launch
5
Overzicht lanceringscampagne 3/2 PR launch – Charter met media / bedrijven / burgers 7/2 Campaign launch – Affichage – Kranten – Sponsoring verkeersinfo – Cinema – Terreinacties – On line
7
-DAY 14 maart 2011
8
Nationale oproep op tot veilig rijgedrag (per doelgroep) 13/3 één (NL) en La Une (FR) 14/3 radionetten VRT / RTBF (NL / FR) Doel – Onder aandacht brengen problematiek (redactionele samenwerking op maat) – Verhogen aantal handtekeningen on line tot bijv. 250.000 – Ondersteunen sensibilisering op het terrein
9
GO FOR ZERO DAY Terreinacties: -Grootschalige (ludieke)sensibiliseringsactie langs snelwegen en in centra -Testparcours (al sms-end rijden, rijden onder invloed, ea)
11
Hesje
12
Ring for zero
13
Contact Werner de Dobbeleer Woordvoerder / persrelaties werner.dedobbeleer@bivv.be 0477 20 62 28 Jan Vandaele team lead Jongeren / weekendongevallen Jan.vandaele@bivv.be 0478 80 39 43 Niels Famaey directeur Communicatie niels.famaey@bivv.be 0486 83 93 28
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.