Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBart Cools Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Toekomst – Welke kant gaat u op?
2
Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom
3
1.Beoordelen doe je om te belonen 2.Goed werk rechtvaardigt een bonus 3.Het werkt niet in de zorg 4.………………………….. Misverstanden
4
Creëer draagvlak, maak de noodzaak helder; Maak de missie, visie en strategie duidelijk; Breng de processen in kaart en het functiehuis op orde; Maak heldere afspraken over resultaten Verander de cultuur > open, lerend en gericht op resultaat: kwaliteit en kwantiteit Resultaatgericht werken, hoe realiseren we dat?
5
Wat kunt u van uw medewerkers verwachten? Wie heeft welke kwaliteiten? Definieer resultaten: Afspreken gaat voor aanspreken! Talent in beeld
6
Managementvaardigheden Inbedding in HR cyclus Doorgevoerd in alle lagen van de organisatie Gekoppeld aan beloningsstructuur ?? Voorwaarden organisatie
7
Prestatiecriteria; Vastgestelde Prestatienormen; Meet- / evaluatie-instrumenten; Eén taal; Afstemming en afspraken over gewenst gedrag en te leveren prestaties. Voorwaarden inhoud
8
Beschrijf de processen Maak organieke functiebeschrijvingen Benoem resultaatgebieden en resultaten Maak resultaatafspraken (specifiek en meetbaar) Evalueer de voortgang Beoordeel de resultaten Maak gebruik van de mogelijkheden van de CAO
9
Toekomst – Samen op weg
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.