Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSandra Ter Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Discussie met de klant !! Professionalisering Vergunningverlening
2
Stellingen KPN Door elektronische vergunningverlening zal de doorlooptijd met 50% afnemen Door pro-actieve coördinatie door de gemeenten van het vergunningverleningproces zal de kwaliteit van de aanvragen toenemen
3
Stellingen Essent 1. Zijn de waterschappen maatschappelijk verantwoord bezig door steeds grotere en bredere ruimten rondom watergangen en dijken op te eisen terwijl Nutsbedrijven meer en meer kabels moeten leggen door het windmolenbeleid, en warmtekrachtinstallaties, van de regering. 2. Wordt de gevraagde informatie, bij vergunningen, ook getoetst en gebruikt of wordt deze info gevraagd omdat dit in de procedures staat.
4
Stellingen Brabant Water 1. Één vergunningaanvraag via één loket is voldoende. 2. Vijf standaardtype vergunningen zijn beter dan één.
5
Niveau: Wat betekent dit voor jou persoonlijk? Wat betekent dit voor het waterschap? Wat betekent dit voor alle waterschappen gezamenlijk? Termijn: Wat kunnen we op de korte termijn doen? Wat vraagt dit op de langere termijn? Discussievragen nav. klantervaringen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.