Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFien Verhoeven Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Trajectverkenning 71: N322 Rossum – Beneden Leeuwen Toelichting Commissie Ruimte 10 oktober 2012
2
Aanleiding 2 Trajectprogrammering integrale aanpak van wegreconstructies Onderhoudswerkzaamheden tussen Maasdijk en Rossum Nieuwe haltes HOV-lijn 165 Km 35-37Km 37.0-46.3 Km 46.3-52.0
3
Werkwijze 3 Verkenning (2011 / 2012) Afweging tussen oplossingsrichtingen en voorkeursoplossing uitwerken Vaststellen maatregelenpakket op basis prioritering en programmering Voorbereidingsfase (2012) Uitwerken maatregelpakket Doorlopen ruimtelijke procedures Grondverwerving
4
Maatregelen Heerewaarden 4
5
N322- Langestraat 5 Westelijke ontsluiting voor Heerewaarden Belangrijke fietsontsluiting voor kern op de N322 (schoolroute) Geen gefaseerde fietsoversteek
6
N322- Langestraat 6
7
N322- Variksestraat 7 Knelpunten Hoge naderingssnelheid Te ruim vormgegeven kruispunt Situering bushaltes Geen gefaseerde fietsoversteek Onderzochte oplossingsrichtingen Rotonde of middengeleider
8
N322- Variksestraat: rotonde 8
9
N322- Variksestraat : middengeleider 9
10
N322- Variksestraat akoestiek 10
11
Afweging rotonde vs middengeleider 11 Rotonde +Optimale verkeersveilige oplossing (snelheidsremmend effect, goede oversteekbaarheid fiets/voetganger) +Inpasbaar met minimale grondaankoop +Geen bestemmingsplanprocedure Middengeleider -Verkeerskundig oplossend vermogen minder -Meer grondaankoop en bestemmingsplanprocedure -Hogere geluidsbelasting aan woningen
12
N322- Singel 12
13
Hoe nu verder 13 Voorgestelde voorkeursmaatregelen worden technisch uitgewerkt afhankelijk van de financiering Afstemming landschappelijke inpassing en groenplan Overeenkomst met gemeente Grondverwerving en procedures en vergunningen Start uitvoering (voorjaar 2013)
14
Trajectverkenning 71: N322 Rossum – Beneden Leeuwen Vragen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.