Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMartina Groen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
BEHEER ENQUÊTES Opvragen en verwerken van gegevens.
2
Vaststelling verschillende soorten informatie opvragen over ad hoc onderwerpen papieren verwerking
3
DOORLICHTING Interne audit verwerking mogelijk maken
4
Doel van applicatie Snelle bevraging mogelijk maken Gegevens via internet registreren Gemakkelijke verwerking
5
Analyse van de bevraging Wie moet bevraagd worden ? Welke resultaten verwacht men ? Welke antwoorden zijn nodig ? Welke vragen moeten gesteld worden ?
6
Wie moet bevraagd worden. Definiëren van doelgroep Definiëren van de populatie –controle op respons
7
Wie moet bevraagd worden. Huidige doelgroepen zijn: Leerlingen, Directeurs, Diocesane Centra, Besturen, Internaten, Basisonderwijs, Secundair onderwijs, Algemene Pedagogische Begeleidingsdienst, Buitengewoon onderwijs, Algemeen
8
Resultaten Alleen gegevens opvragen over onderwerp van bevraging of /en gegevens opvragen om resultaten te kunnen indelen, groeperen.
9
Antwoorden Welke antwoorden verwacht men? Welke antwoorden staat men toe? Om de resultaten overzichtelijk te maken en statistisch goed te kunnen benaderen, moeten de antwoorden gestructureerd worden
10
Antwoorden Welke antwoorden verwacht men? –eenduidig –vrij in te voeren
11
Antwoorden Welke antwoorden staat men toe? –Uit keuzelijsten –Vrij in te voeren tekstveld
12
Vragen Welke vragen moeten gesteld worden om de verwachte resultaten te bekomen? –Vragen naar onderwerp van bevraging –Vragen om resultaten te structureren
13
Invoermodule: keuzelijsten
14
Invoermodule: Rubrieken
15
Invoermodule: vragen
16
Invoermodule: antwoorden
17
Bevraging beantwoorden
18
Verwerken van resultaten : Discoverer
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.