Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGerda Maas Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Tijs Denayer Enzo Jordens Nathanaël Müller Meriam Raoudi Vanessa Shehu 2B TI & 3B OM/301
2
Inhoudsopgave Wat is CRM? Voordelen van CRM Verschillende soorten CRM
Waarom Microsoft Dynamics? Een korte demonstratie
3
Wat is CRM? Centrale database Business-strategie Klant centraal
Basis database Klanten behouden nieuwe klanten
4
Wat is CRM? Duidelijkheid tussen verschillende departementen Behoeften
Gedrag Verwachting product & dienst Concurrentievoordeel
5
Voordelen van CRM? Centraal systeem Up-to-date Tegelijkertijd werken
Winst Duurzame relaties Analytische processen Klantentrouw
6
Verschillende soorten CRM
Operationele CRM Relatiebeheer, klantcontacten Analytische CRM Datawarehouse, datamining E-business CRM Personalisatie van websites
7
Waarom Microsoft Dynamics?
Verkoop-, klantenservice- en marketingprocessen Overzicht van klantgegevens Data inzetten via Excel en of exporteren Persoonlijkere stijl Grote aanpasbaarheid Marketingcampagnes opstellen per doelgroep Leeftijd Geslacht
8
Een korte demonstratie
9
Bedankt voor jullie aandacht!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.