Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEmmanuel Jonker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Korte historiek Doelstellingen è financiële drempel verlagen è kennismaking met Gent cultuurstad è participatie van studenten verhogen
3
Systeem è10 cultuurcheques voor 15 Euro è ‘abonnement’ op instellingen è 4 verschillende boekjes è te koop in alle onderwijsinstellingen è 5500 boekjes te koop
4
Partners è alle hoger onderwijsinstellingen è 23 cultuurhuizen
5
Financieel è Universiteit Gent 125.000 Euro Hogeschool Gent 35.000 Euro è StudioO35.000 Euro è Stad Gent10.000 Euro + logistiek + musea è Cultuurhuizenkorting op tickets
6
Evaluatie academiejaar 2002-2003 Verkochte boekjes 2911 Film uitverkocht Gemengd 1 uitverkocht Verbruik zie hand-out Steekproef bij 156 studenten
7
Hoe ken je de cultuurcheques?
8
Welk carnet heb je gekocht?
9
Vind je een zwaartepunt interessant?
10
Welk zwaartepunt vind je interessant?
11
Gemiddeld worden 4 cheques per boekje ingeruild 7% gebruikt alle cheques op Reden voor het niet-gebruik?
12
Welk voordeel vind je het voornaamst?
13
Zitten er huizen tussen die volgens jou niet in de boekjes passen?
14
Heb je dankzij de cheques iets nieuws bezocht?
15
Wat zijn de reacties op de cheques?
16
Zou je volgend jaar opnieuw een bundeltje kopen?
17
Zou je het carnet aanbevelen aan een vriend/in?
18
Waar vind je informatie over het cultuuraanbod?
19
CONCLUSIES Geen vijf boekjes met zwaartepunten, maar vier gemengde boekjes Film wordt beter verspreid Kleinere huizen worden beter verspreid
20
COMMUNICATIE Samenwerking met Use-it Frisse lay-out Betere verspreiding van de flyers Betere zichtbaarheid van het logo
22
Eerste resultaten 2003-2004 Stand verkoop op 20 november 4227 = 45% meer dan in 2002 Boekje 1 en 2 overal uitverkocht Verbruik in oktober zie hand-out
23
Invloed op langere termijn? Nog te vroeg, maar toch al eerste resultaten Cultuurbarbaar
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.