De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2."— Transcript van de presentatie:

1 Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2

2 Maak kennis met…

3 Definitie van Cube De Oorsprong Tegenover Punt Breed Hoog

4 Definitie van Circle Het Middelpunt Straal

5 Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer Y Origin C1+ Breed C1 < Origin C2 Ervoor Geen Collision

6 Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer Y Origin C1 > Origin C2 + Breed C2 Erachter Geen Collision

7 Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer X Origin C1+ Hoog C1 < Origin C2 Erboven Geen Collision

8 Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer X Origin C1 > Origin C2 + Hoog C2 Eronder Geen Collision

9 Collision Cicle 1 en Cicle 2 Delta X, Delta Y A^2 + B^2 = C^2 Lengte > Straal C1 + Straal C2 Afstand te groot Geen collision

10 Collision Cube 1 en Cicle 2 Start met Cube Collision Simpele berekening Kwadrant van Collision

11 Collision Cube 1 en Cicle 2 Dan kwadrant punt berekenen Circle Collision

12 Wat is het snelst? Hangt af van je programmeertaal Oorsprong + Hoogte/Breedte >/< Oorsprong Tegenover Punt >/< Oorspring Volgorde van Collision berekening Kwadranten


Download ppt "Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2."

Verwante presentaties


Ads door Google