De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan 2013-2017 Evaluatie beleid 2008-2012 Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid.

Verwante presentaties


Presentatie over: "22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan 2013-2017 Evaluatie beleid 2008-2012 Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid."— Transcript van de presentatie:

1 22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan 2013-2017 Evaluatie beleid 2008-2012 Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid bepalen Definitieve vaststelling en uitvoering Evaluatie

2 22 maart 2012 Evaluatie beleid 2008-2012 Vanuit missie Analyse van huidige situatie Door doelgroepen CJA, CRA, CWA, en overige commissies In bestuur Brainstormsessie met geïnteresseerde leden

3 22 maart 2012

4 Bepaling doelstellingen Ledenbestand + Activiteitenaanbod Jeugd/recreanten/wedstrijdatleten Trainingstechnisch beleid / Wedstrijdorganisatie Accommodatie Sponsoring en PR Bestuurlijke structuur, management/professionalisering Financiën Communicatie intern/extern Kader / Vrijwilligersbeleid

5 22 maart 2012 Alternatieven en haalbaarheid Diverse keuzes naast elkaar zetten Afstemmen van keuzes op verschillende terreinen Haalbaarheid bekijken Tussenpresentatie aan leden (draagvlak creëren)

6 22 maart 2012

7 Vaststelling beleid en uitvoering Definitieve presentatie van meerjarenbeleid aan ALV Goedkeuring plannen Uitvoering door allen!

8 22 maart 2012 Tijdsplanning 22 mrt 2012 – 1e opzet met voorlopige tijdsplanning T/m juni 2012 – evaluatie, brainstormsessie met leden – ma 23 april. Juli/okt 2012 – doelstellingen, o.a. via commissies naar bestuur Nov 2012 - informatie-avond leden / voorlopig plan en inbreng leden Mrt 2013 - definitieve presentatie in ALV


Download ppt "22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan 2013-2017 Evaluatie beleid 2008-2012 Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid."

Verwante presentaties


Ads door Google