Download de presentatie
GepubliceerdJohanna Ten Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Hoe een zorgverzekeraar zorg vermarkt
2
Domein Zorgmarketing Stelling: zorgmarketing is niet slechts een domein van zorgaanbieders, maar in toenemende mate ook relevant voor zorgverzekeraars om een onderscheidende merkpositie te creëren.
3
De case: Menzis TopZorg
Hoe hebben we dit aangepakt en wat zijn de bereikte resultaten? Wat is de rol van marketing bij deze case? Wat waren/zijn de belangrijkste marketinguitdagingen en vraagstukken? Wat waren obstakels, leerpunten, tips en trucs?
5
De kansen van het B-segment
6
Samenwerking Zorginkoop Marketing
7
Inkoop obv klantwensen
8
Klantwensen Borstkanker Staar Liesbreuk Meniscus Spataderen
9
Offertetraject
11
Het TopZorg predikaat
12
Symbool voor zeer goede zorg
13
De campagne
15
Internet Campagne Klantcommunicatie Patiëntfolders
16
Sturing
17
Vrijwillige sturing
19
Faciliteren zorgaanbieders
21
Het vervolg
22
Nieuw offertetraject
23
Vaste inkoopcyclus
24
Conclusie Het vermarkten van zorg is een aandachtsgebeid voor zorgaanbieder én zorgverzekeraar…. …en kan unieke merkwaarde creëren voor beide partijen
25
Einde
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.