Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Rien Boskeljon
2
Spreuken
3
Lang nadat de prijs is vergeten, wordt de kwaliteit nog herinnerd
4
Zolang je praat leer je niets,want alles wat je zegt wist je al
5
Probeer niet subtiel te zijn als je iets belangrijks hebt te zeggen
6
Als je het zelfde doet als je concurrent moet je met de prijs omlaag
7
Blijf verkoper, ook bij de klanten die tot uw vriendenkring behoren
8
Vriendelijkheid is een kostenloze investering met
het hoogste rendement
9
Nil Volentibus arduum Voor hen die willen is niets onmogelijk
10
Elke verkoop zal u minder moeite kosten als u ontdekt waar de koper bovenal op uit is
11
Als u niet weet wat de klant nodig heeft, mag u beslist geen beslag doen op zijn tijd
12
Argumenten zijn er als geld:
U mag er nooit meer van uitgeven dan beslist noodzakelijk is
13
Niet de dingen juist doen,
maar de juiste dingen doen
14
Om te bereiken dat de klant aan ons denkt, moeten wij eerst aan hem denken
15
Klanten geven zelf vaak de beste verkoopargumenten.
U hoeft alleen maar goed te luisteren
16
Wat vinden klanten belangrijk
Betrokkenheid Betrouwbaarheid Kwaliteit Service Levertijd Representativiteit Prijs
18
Het is waar, maar er klopt niets van
19
Docent Didacticus Ondernemer Coach Entertainer Nieuwsverteller
Tolk/vertaler
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.