• 0:00
    /
    0:00
    Loaded: 0%
    0:00
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    0:00
     
    1x
    Advertisement

Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert."— Transcript van de presentatie:

1

2 Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert zelf) Rapportage/communicatie over gevonden resultaten Verbreding of verdieping Evaluatie en/of reflectie

3 Elke module bestaat uit;
een handleiding leerling-materiaal pdf met afbeeldingen en links voor het digitale schoolbord

4 Instructie door de docent
verwijzing naar film en websites bespreken vragen met leerlingen l.l. gaan een opdracht maken

5 4 modules

6 P.O. groep 7/8 4 modules - Hoe houdt Zuid-Holland de voeten droog?
- Leven in een badkuip Het verharde oppervlak Waterbeheer en veiligheid

7 P.O. groep 7/8 V.O. klas 1 en 2 4 modules
- Hoe houdt Zuid-Holland de voeten droog? - Leven in een badkuip V.O. klas 1 en 2 - Waar moet al die regen heen? Het verharde oppervlak Waterbeheer en veiligheid Het verharde oppervlak Waterbeheer en veiligheid

8 Waar moet al die regen heen?
Primair onderwijs Voortgezet onderwijs Waar moet al die regen heen? Les 1 Regen in de polder Les 2 Droogte en verzilting in de polder Les 3 Ontwerp een waterberging Hoe houdt Z-H de voeten droog? Les 1 Introductie Droge voeten Les 2 Droge of natte voeten fotojacht buiten de school Les 3 Hoe houden we droge voeten? ontwerp een water vriendelijke school Les 4 Excursie / gastles Waar moet al die regen heen? Les 1 Het verharde oppervlak met opdracht de wijk te bekijken Les 2 Een watervriendelijke wijk ontwerp een watervriendelijke wijk Les 3 De watertoets- LITE Hoe houdt Z-H de voeten droog? Les 1 Introductie Droge voeten Les 2 Droge of natte voeten fotojacht buiten de school Les 3 Hoe houden we droge voeten? ontwerp een watervriendelijke school; Les 4 Excursie / gastles Leven in een badkuip Les 1 Introductie Leven in een badkuip Les 2 Ontwerp een Waterberging Les 3 Verdieping excursie naar een gemaal Les 4 Informatie middag Waar moet al die regen heen? Les 1 Het verharde oppervlak met opdracht de wijk te bekijken Les 2 Een watervriendelijke wijk ontwerp een watervriendelijke wijk Les 3 De watertoets- LITE Leven in een badkuip Les 1 Introductie Leven in een badkuip Les 2 Ontwerp een Waterberging Les 3 Verdieping excursie naar een gemaal Les 4 Informatie middag Waar moet al die regen heen? Les 1 Regen in de polder Les 2 Droogte en verzilting in de polder Les 3 Ontwerp een waterberging

9


Download ppt "Opbouw Naar het didactische model van Margadant Introductie, confrontatie Spontane verkenning Onderzoek en vastlegging van resultaten (vraag het de expert."
Ads door Google